Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Produktově-marketingová platforma ROI Hunter zvedla tržby o 40 procent Hráči dne

Produktově-marketingová platforma ROI Hunter, za kterou stojí podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Tlusťák) a několik investorů jako Enern, singapurský fond AAV nebo polská mediální skupina Agora SA, loni znatelně navýšila tržby. Firma v roce 2020 utržila přes 170 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 48 milionů. Čistý zisk díky úsporám (například v oblasti služebních cest) vyskočil na 39 milionů oproti net ztrátě v roce 2019 ve výši 44 milionů korun (vše konsolidovaná čísla, zahrnující pět firem ROI Hunter).

ROI Hunter spolupracuje s Facebookem, Instagramem a Google. Společnost provozuje 6 kanceláří po celém světě - kromě Prahy i v Dubaji, Londýně nebo v Sao Paulu. Zaměstnává v nich přes 100 pracovníků.

Sdílejte článek: