Do jedné z největších komunikačních skupin v Česku, Publicis Groupe, nastoupila nová ředitelka pro obchodní strategii s působností pro střední a východní Evropu. Jedná se o nově vytvořený post. Novou chief commerce strategy officer Publicis Groupe CEE se stala polská manažerka Barbara Grabiwoda (foto). Nová pozice spadá přímo pod Marii Tudor, chief operating officer pro region střední a východní Evropy v Publicis Groupe.
Kromě obchodních strategií a retail médií se Grabiwoda zaměří i na podporu contentových inovací s využitím umělé inteligence, rozvoj produktů a hubů, včetně podpory škálování obchodních nabídek pro retailové klienty na vícero trhů. Barbara Grabiwoda dříve působila jako ředitelka pro strategii společnosti PXP/Publicis Production, kde odpovídala za tvorbu e-commerce a produkčních strategií, podporu inovací a posilovaní spolupráce mezi týmy. Předtím zastávala vedoucí pozice ve společnostech LOT Polish Airlines, Alior Bank a Tchibo.