reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Publicis Groupe zakládá tým pro gaming a e-sport, bude v něm Hlubek nebo Ctibor Hráči dne

14:07, 5. 10. 2023

Velká komunikační skupina Publicis Groupe zakládá novou herní divizi Publicis Play. Sjednocuje v ní služby PG v oblasti gamingu, streamingu a e-sportu. Těmto disciplínám se skupina věnuje už od roku 2018 a od té doby realizovala herní projekty mimo jiné pro značky Oreo, Samsung nebo Pepsi. V loňském roce také například připravila vůbec první českou kampaň na platformě Roblox.

Jádro týmu Publicis Play tvoří 6 specialistů z různých částí Publicisu, kteří se gamingu a esportu dlouhodobě věnují: Martin Žežulka, Martin Palounek, Pavel Ctibor, Jaroslav Novák, Jan Hlubek a Jan Běhounek (na fotce zleva: Hlubek, Ctibor, Novák, Žežulka a Palounek). Na jednotlivých projektech pak budou spolupracovat s dalšími experty napříč skupinou.

"Generace Z je v marketingové komunitě hojně skloňovaný fenomén. Značky vědí, jak jsou pro ně příslušníci této generace důležití, ale kvůli věkové bariéře s nimi často neumí komunikovat. Mladí konzumují tradiční média čím dále méně, a proto musíme hledat nové kanály, jak je oslovit. Herní platformy jsou z tohoto pohledu mimořádně zajímavé. Potvrzují to i výsledky kampaní, které jsme v této oblasti v uplynulých letech realizovali," uvedl Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe.