reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Ředitelem kreativních strategií a klientského rozvoje v Dentsu Creative se stal Mrkvička Hráči dne

10:22, 6. 2. 2024

Komunikační skupina Dentsu uskutečnila na začátku února dvě změny týkající se strategického oddělení. Vedení týmu převzala na pozici head of strategy & innovation Zdeňka Zlatušková. Ta bude mít nově na starosti klientské a new business strategie pro všechny Dentsu brandy a týmy a bude se i nadále věnovat inovativním projektům.

Dosavadní šéf strategického oddělení Tomáš Mrkvička (foto) se přesouvá do týmu Dentsu Creative jako creative strategy & client development director a rozšíří tak jeho vedení. Mrkvičkova nová role bude spočívat v podpoře DC při tvorbě operativních a strategických rozhodnutí a řízení agentury. Podřízený bude přímo Radimu Kameníkovi, managing directorovi Dentsu Creative.

Mrkvička působil před příchodem do Dentsu v Publicis Groupe. Dříve byl také součástí agentur Young & Rubicam (dnes VMLY&R) nebo DDB. Pracoval například pro klienty Škoda Auto, Plzeňský Prazdroj, Českou spořitelnu nebo Adidas. Zlatušková je součástí Dentsu od roku 2018, kdy nastoupila jako managing director do agentury Gong.