reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Novým ředitelem mediální agentury PHD se stane Bartoň Hráči dne

17:44, 2. 11. 2021

Na pozici managing directora mediální agentury PHD (majitel skupina Omnicom Media Group) se od 1. ledna 2022 posune Lukáš Bartoň (foto). Na postu vystřídá zkušeného Petra Miláčka, který se rozhodl po třech letech ve vedení agentury "pro životní změnu". Bartoň pracuje v mediálce PHD téměř pět let od ledna 2017, kdy se připojil do centrálního týmu PHD pracujícího pro klienta Škoda Auto. V rámci týmu se podílel na strategii této české značky na mezinárodních trzích. Od podzimu 2018 zastává post client service director české pobočky PHD.

Bartoň od ledna 2008 do prosince 2016 působil v agentuře Starcom, ve které  se podílel na přípravě řady komunikačních a mediálních strategií, mimo jiné pro značky Coca-Cola nebo Samsung.

Miláček se vedení agentury PHD, se kterou je spojen téměř celý svůj profesní život (s výjimkou působení v TV Prima, ujal na podzim roku 2018. Pod jeho vedením se PHD podařilo stát jednou z největších agentur na českém trhu. Seznam klientů se rozrostl o REWE, Sanofi, Direct pojišťovnu, Sportisimo, Red Bull nebo DameJidlo.