reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklamka WMC/Grey buduje nové contentové oddělení Hráči dne

17:57, 4. 10. 2021
Reklama/PR Aleš Borovan

Reklamní agentura WMC/Grey (většinový vlastník Tomáš Vondráček) buduje nový content tým. Do jeho čela se nyní postavil Daniel Seman (foto), v tuto chvíli má osm lidí. "Nový tým spolupracuje s kreativními týmy, kreativním ředitelem a digitálním oddělením a podílí se na výrobě kompletního obsahu pro digitál. V jeho režii se v agentuře vytvářejí digitální koncepty, content pro sociální sítě a další produkce pro on-line. Celý tým rozšířil idea making, videoprodukci, fotoprodukci, grafiku, motion design a copywriting."

Nový content tým je součástí kreativního oddělení agentury, které vede David Suda. "Objem práce v digitálu a obsahu narostl takovým způsobem, že jsme se rozhodli vytvořit speciální kreativní oddělení. A stejně jako má digitální kreativa jiná pravidla než ATL kreativa, má i tato svá specifika. Proto takový tým potřebuje i svého kapitána a tím je naše nová posila Daniel Seman," komentoval Suda.

Seman do WMC/Grey přišel ze společnosti Taste, kde na pozici creative team leadera vedl kreativní oddělení. Předchozí zkušenosti nasbíral v digitální agentuře Fragile media.