reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklamní byznys MetroZoomu v pražském metru narostl téměř na 200 milionů Hráči dne

08:21, 24. 1. 2022
Reklama/PR Aleš Borovan

Poskytovatel reklamních ploch v pražském metru, společnost MetroZoom, která patří do velké OOH skupiny BigBoard Praha, v podmínkách poklesu trhu s venkovní reklamou naopak navyšovala výkon. Firma v roce 2020 utržila přes 186 milionů korun. O rok dříve to bylo 56 milionů - v roce 2019 však nefungovala po celé kalendářní období.

MetroZoom dle vlastních údajů pokrývá 60 z celkového počtu 61 stanic pražského metra. Firma na počátku loňského roku provozovala téměř 1200 citylightů (z toho 50 digitálních CLV) plus cca 22 tisíc maloformátových reklam ve vestibulech, nástupištích, přestupních tunelech a ve vozech pražského metra.