Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Samsung má v Česku a na Slovensku novou pozici šéfa marketingu Hráči dne

17:52, 7. 1. 2022
marketing Aleš Borovan

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak vytvořila novou strategickou manažerskou pozici head of marketing. Od prosince 2021 ji zastává Martin Marek (foto), pod něhož nově spadá nejen brand marketing a PR, ale i řízení značkových prodejen (Samsung Brand Shops Operations) a ambasadorů v místě prodeje (Field Operation) v Česku a na Slovensku. Marek bude reportovat přímo prezidentovi firmy Ki Young Yunovi.

"Před Samsungem nyní stojí mnoho výzev - ať už se jedná o schopnost oslovit mladou generaci, plně využít poteciál digitální komunikace nebo čelit nové asijské konkurenci. Mým posláním je naslouchat trhu a pokračovat v dlouhodobém budování vztahu mezi značkou Samsung a spotřebiteli," uvedl Marek.

Marek na počátku kariéry pracoval v Philip Morris International. Jako ředitel marketingu vedl aktivity společnosti v Srbsku a Černé Hoře a později v Maroku, Tunisku a Mauretánii. Po návratu do Prahy zastával v letech 2013 až 2015 pozici marketing director ve společnosti Ritchy Group a v letech 2016 až 2019 head of branding ve společnosti MAKRO, respektive METRO Cash & Carry pro Česko a Slovensko. Rovněž působil v Imperial Brands.