reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Schindlerova produktově-marketingová platforma snížila tržby na 153 milionů Hráči dne

08:37, 19. 9. 2022

Brněnská produktově-marketingová platforma ROI Hunter, za kterou stojí podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Tlusťák) a několik investorů jako Enern, singapurský fond AAV a polská mediální skupina Agora SA, v loňském roce o něco snížila výkon. Tržby firmy v roce 2021 dosáhly 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 17 milionů. Za snížením výnosů má stát především vypršení kontraktu s Google. Čistý zisk spadl z 39 milionů na 15 milionů korun (všechno konsolidovaná čísla). "Skupině ROI Hunter se dařilo prostřednictvím akvizice rozšiřovat portfolio klientů platformy, díky silné retenci rostly tržby skupiny z prodeje platformy PRO tempem 66,5 procenta."

ROI Hunter spolupracuje s Facebookem či Instagramem. Společnost provozuje 6 kanceláří po celém světě - kromě Prahy i v DubajiLondýně nebo v Sao Paulu. Zaměstnává v nich cca 100 pracovníků.