Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Skupina agentur Magnas navyšuje obrat o desítky milionů a nabírá nové lidiHráči dne

Skupina agentur Magnas, která zahrnuje Magnas Media, Magnas Performance, Magnas Technology a Magnas Creative, hlásí za letošní rok růst v dvouciferném čísle, celkový obrat by měl dle předběžné účetní uzávěrky překročit 100 milionů korun. O rok dříve to bylo něco okolo 70 milionů. Díky obratové expanzi významně posiluje v personální oblasti, od ledna 2019 se ke stávajícímu týmu přidá nový partner se zkušenostmi a zároveň i zodpovědností za rozvoj obchodních příležitosti a kvalitu služeb klientům. Dále bude posilovat o social media managera, produkční, grafiku a pozice v media planningu a klientském servisu.

"Máme v plánu v našem portfoliu služeb představit novinky v technologiích plánování TV reklamy, konkrétně jde o propojení a analytiku vlivu reklamních spotů real-time na e-commerce byznys, nástroj pro jednoduché plánování a nákup programatických online formátů a v neposlední řadě je možné očekávat menší akvizice na poli kreativních produkčních společností či jednotlivců i společností zaměřených na práci s daty," uvedl spolumajitel skupiny Robert Renč (foto; druhým majitelem je Martin Šafra). Magnas Group zároveň mění komunikační strategii, u všech agentur bude nově tlačit jednotný brand Magnas.

Mezi hlavní klienty Magnas Group patří například Dámejídlo.cz nebo Tesla investiční společnost. Dále pracuje pro Uniqa pojišťovna, Equa bank  nebo Czech Tourism.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Vogue CS: V24 Media, vydavatel časopisu Vogue v Česku a na Slovensku, předkládá trhu tato prodejní čísla - průměrný měsíční prodaný náklad v období září 2018 až únor 2019 - 20 447 kusů, počet předplatitelů k 13. březnu 4 670.

  • FTV Prima: ve spolupráci se slovenskou TV Joj připravuje další ročník show Česko Slovensko má talent 2019. První castingy se uskuteční začátkem dubna ve dvanácti českých městech.

  • Filmový a TV průmysl: podle aktuálních dat Motion Picture Association of America globální prodeje kinolístků v roce 2018 dosáhly 41,1 miliardy dolarů (meziročně plus procento). Segment home entertainment (filmové nosiče, streaming, downloading atd.) se loni pohyboval na úrovni 55,7 miliardy dolarů (plus 16 procent).

reklama

Hit dne

Avengers: Endgame, další trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Jak vycvičit draka 3

Již od prvního filmu z roku 2010 je série Jak vycvičit draka zárukou kvalitní, milé, chytré a nápadité zábavy pro celou rodinu. Dobrá zpráva: ani aktuální trojka z této nepříliš hustě obsazené škatulky naštěstí nevybočuje.

Celá vikingská parta - Škyťák s drakem Bezzubkou, Astrid a plno dalších - má pro diváky přichystáno další napínavé dobrodružství se spoustou bláznivých zvratů. Tentokráte nejde o nic jiného, než o nebezpečí, hrozící všem blpským drakům. Jedinou šancí je najít mýty opředený Skrytý svět, daleko od lidí, v němž by se všichni draci mohli před hrozbou ukrýt a přežít.

Samozřejmě, i v takto postavené vyprávěcí kostře se nezbytně objevují prvky současného progresivního a korektního Hollywoodu typu migrace Vikingů, multikulti soužití různých kultur atd. Ovšem scenáristická a režijní účast Deana DeBlois (na kontě má všechny dračí firmy) je zárukou, že vše je zakomponováno do příběhu inteligentně a se vkusem. DeBlois umí vyprávět zajímavě, vtipně, s nadhledem a hlavně se dokáže zkušené vyhnout očekávání diváků, takže ani u trojky se nedá předem odhadnout, jak celé dobrodružství skončí (kromě toho, že skončí dobře).

K tomu si připočteme úchvatné vizuální zpracování, možná nejlepší ze všech tří filmů, které občas nezapře inspiraci slavným Avatarem. Jak vycvičit draka 3 - to je jistota dobře prožitého času v kině. Ale už bych tu sérii neprotahoval, ani kvůli očekávanému ranci peněz.