reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Sledovanost televizního vysílání a videa na internetu bude měřit opět Nielsen Admosphere Hráči dne

16:09, 14. 11. 2016
Aleš Borovan

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere (na fotce předsedkyně představenstva Tereza Šimečková) se opět stala vítězem tendru Asociace televizních organizací (ATO) na nového realizátora crossplatformního elektronického měření sledovanosti  a konzumace obsahu na období 2018 až 2022. Ta byla současně jediným zájemcem (a je i současným realizátorem). Objekt kontraktu by vzhledem k rozšíření stávajícího měření měl vysoko překročit částku 300 milionů korun.

Projekt obsahuje elektronické měření klasického živého i odloženého televizního vysílání, nově i v propojení s daty o sledovanosti videí na internetu. Měřena budou všechna koncová zařízení pro přehrávání videoobsahu, jako je TV včetně Smart TV, PC, tablety, mobily, aplikace, HbbTV. Data budou doplňována o výstupy z dalších výzkumů, o sledovanost v reálném čase (real time data)  a jiná doplňková měření.