Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Soukup žaluje Českou televizi kvůli reportům o finanční situaci miliardářovy skupinyHráči dne

19:16, 28. 1. 2019

Válka mezi veřejnoprávní Českou televizí a miliardářem Jaromírem Soukupem (foto) pokračuje. Soukup v reakci na pořady ČT, které rozebíraly hospodaření Soukupových firem, podává několik trestních oznámení. "Vedení televize Barrandov se rozhodlo podat žalobu, respektive trestní oznámení jak na Českou televizi, tak na Noru Fridrichovou (moderátorka kontroverzního pořadu 168 hodin, pozn. aut.) a Petra Dvořáka (ředitel ČT, pozn. aut.). Zároveň podává podnět Radě pro rozhlasové a televizní vysílání a Radě České televize," uvedla tisková zástupce TV Barrandov Marie Opálková.

V jedné z posledních relací 168 hodin (nepříliš odborná a erudovaná reportáž Dluhy Jaromíra Soukupa) se rozbíralo zadlužení a hospodářských firem. Novináři ČT v ní použili sporný postup - přestože vycházeli ze starých účetních závěrek za rok 2016 a 2017, hovořili o zadlužení Soukupových firem v přítomném čase. V některých pasáží je rovněž zřejmé, že nemají dostatek informací o vnitřních vztazích Soukupových společností (optimalizace, outsorcování nákladů atd.).

Není to první kontroverze mezi ČT a Soukupem. V únoru 2018 Soukup začal ve svých pořadech široce rozebírat hospodaření Kavčích hor. ČT rovněž na konci roku 2018 podala na Soukupa trestní oznámení kvůli jeho vulgárním nadávkám vůči moderátorovi ČT Luboši Rosím.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Aerofilms: menší filmový distributor v roce 2018 utržil téměř 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7,7 milionu méně. Čistý zisk 6 milionů z roku 2017 se přetočil v loňskou ztrátu 750 tisíc korun.

  • RedHead Music: změny ve vlastnickém portfoliu menšího hudebního labelu. Podíl Antonína Milaty klesl ze 49 procent na 30 procent, podíl Tomáše Staňka vzrostl z 30 procent na 40 procent a podíl Michala Nováka z 21 procent na 30 procent.

  • Ogilvy One: marketingová agentura ze skupiny WPP (čtvrtinu drží Vladimír Šolc) v roce 2018 utržila přes 135 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 26 milionů méně. Čistý zisk se zvýšil z 8,7 milionu na 9,2 milionu korun.

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Prahy zmalovance Kiss. Koncert se uskuteční v červenci 2020 v O2 Aréně.

reklama
  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.