reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Start Stonišova „nekorektního“ měsíčníku TO: tisíce prodaných kusů a stovky předplatitelů Hráči dne

10:51, 20. 10. 2023

Vstup nového "nekorektního" magazínu TO na mediální trh se podle všeho vydařil. Za časopisem a souvisejícím webem Denik.to stojí tým šéfredaktora Marka Stoniše (foto; ex-Reflex) a vydavatel LRC media podnikatele Daniela Urbana. Titul distribuuje Mediaprint & Kapa, cílovou skupinou jsou kromě jiného i čtenáři Reflexu (CNC), který v posledních měsících ztrácí renomé "bojovníka za svobodu, který se nebojí establishmentu". Za prvních několik dní prodeje se podle Stoniše prodalo přes 4 tisíce kusů časopisu TO.

"Výsledky prodeje měsíčníku TO zatím výrazně předčily očekávání redakce, vydavatele i distributora. Za první čtyři prodejní dny jsme podle odhadu distributora prodali cca 30 procent nákladu z celkového počtu 15 tisíc výtisků a máme více než 400 předplatitelů. Časopis je na mnoha místech vyprodán, řešíme s distributorem redistribuci, ve hře byl dokonce dotisk, ale od toho jsme nakonec ustoupili. V podstatě řešíme potíže prudkého nástupu, ale to jsou celkem příjemné starosti," uvedl pro Borovan.cz Stoniš.

Společensko-politický měsíčník TO se prodává v řetězcích Lagardere, Geco, Albert, Česká pošta, OMV, Traficon, Flosman, Globus, Konzum, Peal, Pressmedia, Valmont, Tobacco. Pro druhé číslo se podle Stoniše jedná o zalistování na dalších prodejních místech.