reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Štěpařovo vydavatelství New Look Media navýšilo tržby o miliony korun Hráči dne

11:14, 30. 6. 2023

Menší mediální dům New Look Media (NLM), který vydává ekonomický týdeník Euro, web Tydenikeuro.cz, magazíny Dolce Vita (design, architektura, cestování, móda atd.) nebo Muži v Česku, v uplynulém roce pokračoval v navyšování tržeb. Vydavatelství v roce 2022 utržilo 53 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 12 milionů. Meziroční růst o rok předtím činil 26 milionů.

"Podařilo se významně navýšit tržby v titulu Dolce Vita a potvrdit pozitivní trend tržeb týdeníku Euro. Proti tomu samozřejmě šlo zvyšování vstupů, především papír, který šel o desítky procent nahoru," komentoval pro Borovan.cz loňský rok majoritní vlastník Miloš Štěpař (foto). Naopak čistý zisk firmy se ve sledovaném období mírně snížil z 2,2 milionu na 1,9 milionu korun. Podle Štěpaře šlo o důsledek investic do rozvoje eventového byznysu. Štěpař v New Look Media drží 90 procent, zbylých 10 procent vlastní novinář  Ondřej Hergesell.