Další skvělá bynzysová meta pro české herní studio Warhorse Studios překonána. Globální prodeje nové hry Kingdom Come: Deliverance II (screen) v těchto dnech překonaly 3 miliony kusů. Oznámilo to samotné herní studio. Herní titul KCD2 na trh vstoupil 4. února. První prodaný milion "padnul" během prvních 24 hodin, hranice 2 milionu prodaných kusů byla překonána okolo 17. února. Celkové prodeje obou her Kingdom Come podle studia překročily 10 milionů kusů.
KCD2 se dlouhé týdny drželo na čele nejprodávanějších her na online platformě Steam, a to i v konkurenci bezplatných her (cena Kingdome Come: Deliverance II zde je 60 eur). Náklady na vývoj hry KCD2 se odhadují na více než jednu miliardu korun. Maloobchodní prodeje již nyní překročily 4,5 miliardy korun. Studio pro letošní rok připravuje vydání aktualizací a stahovatelného obsahu, což by mělo přinést další prodeje.
Rozhovor s výkonným ředitelem Warhorse Studios Martinem Frývaldským:
Další byznys podle všeho vygeneruje herní turistika - výjezdy fanoušků na místa v České republice, jejichž historická verze se objevila v KCD2. To znamená Český ráj v okolí hradu Trosky a region mezi Kutnou Horou, Malešovem a Suchdolí. Místní podnikatelé chtějí fanouškům nabídnout řadu zážitků a prohlídek příslušných míst a památek (viz odkaz pod textem). Studio Warhorse Studios patří pod Koch Media, dceřinou firmu nadnárodní korporace Embracer Group.