Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Technologicko-marketingová agentura Business Factory zvedla tržby přes 400 milionů Hráči dne

Brněnská marketingová agentura Business Factory (BF), kterou stoprocentně ovládá podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Karel Tlusťák), raketově navýšila ekonomický výkon. V roce 2019 utržila 431 milionů korun (včetně přefakturací). V meziročním srovnání to je nárůst o 186 milionů. "Toto navýšení bylo dosaženo zejména zhodnocením vlastní vývojové činnosti z předchozích období a zvýšenou činností obchodních zástupců v terénu." Účetní minus 17 milionů za rok 2018 se ve sledovaném období snížil na 6,4 milionu.

BF má status Facebook marketing partner, TikTok partner a Google premier partner. Hlavním příjmem firmy jsou fee od klientů za odbavené reklamní kampaně na Facebooku a platformách Google. Agentura provozuje kromě dvou kanceláří v Česku (PrahaBrno) další pobočky v Bratislavě, Varšavě (od podzimu 2016) a v Dubaji (od podzimu 2017).