Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Televize Nova najala nového kreativního ředitele, reportovat bude Strýčkovi Hráči dne

17:31, 8. 11. 2022

Televize Nova (majitel PPF) má nového kreativního ředitele. Na tuto pozici k 1. listopadu nastoupil finský manažer Peter Karvinen (foto), ve struktuře managementu bude pod ředitelem marketingu Jakubem Strýčkem. Karvinen si převezme v rámci sekce marketingu řízení a vedení kreativních týmů. Bude zodpovědný za celkovou koncepci, ale i klíčové kampaně a identitu značky, a to nejen lineárních stanic skupiny Nova, ale i pro streamovací platformu Voyo.cz.

Karvinen má za sebou více než 25 let zkušeností z oblasti kreativy, digitálních strategií a řízení inovací. V průběhu své kariéry řídil týmy agentur Fallon, Lowe, VCCP a VMLY&R v Helsinkách, Londýně i v Praze a spolupracoval se značkami jako Škoda Auto, Pernod Ricard, Molson-Coors, Heineken, Microsoft či Nike.