reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Ticketingová firma Ticketmaster v Česku za poslední dva roky prodělala přes 40 milionů Hráči dne

09:00, 31. 1. 2024
Koncerty Aleš Borovan

Ticketingová společnost Ticketmaster Česká republika (někdejší Ticketpro), která je součástí stejnojmenné nadnárodní skupiny, v roce 2022 prodělala celkem 28 milionů korun. O rok dříve ztráta činila téměř 14 milionů. "V důsledku této ztráty (míněna za rok 2022, pozn. aut.) klesla hodnota vlastního kapitálu pod úroveň základního kapitálu, a to na částku  - 99,87 milionu korun. V rámci provozní činnosti společnosti jsou náklady zatíženy účtovanými manažerskými službami ze strany skupiny Ticketmaster a fixními náklady na provoz jako jsou nájemné, mzdy refundace apod... Ztráta je dále způsobena změnou chování zákazníků, kde se odráží především obava ze stávající vysoké inflace a komplikované předvídavosti jejího dalšího vývoje," uvedla firma ve výroční zprávě. V souvislosti se ztrátou česká dceřinka Ticketmasteru získala příslib potřebné finanční podpory ze strany matky.

Tržby Ticketmaster ČR předloni přesáhly 78 milionů korun, o rok dříve to bylo 43 milionů. "V roce 2022 došlo k nárůstu počtu prodaných vstupenek o téměř 90 procent oproti roku 2021."