reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

TV Nova chce vydělat miliony i na živých koncertech Tvoje tvář má známý hlas Hráči dne

10:16, 24. 3. 2017
Aleš Borovan

Nekompromisní management TV Nova se správně snaží o maximální monetizaci fenoménu Tvoje tvář má známý hlas (doposud tři řady), který se podle všeho momentálně nachází na vrcholu popularity (možná kousek za ním). Ve spolupráci s koncertní agenturou Live Nation uspořádá v červnu v libeňské Aréně dva živé koncerty s řadou známých performací: herec Petr Rychlý jako Jan Nedvěd (foto), Markéta Konvičková coby Elza z Ledového království nebo Adam Mišík převlečený za Miley Cyrus.

Souhrnná kapacita obou akcí je něco kolem 36 tisíc míst, cenové rozpětí lístků je 800 až 1600 korun. Při vyprodané kapacitě by se hrubé tržby z prodeje lístků mohly pohybovat někde mezi 30 až 40 miliony korun.