reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Tým Jiřího Bartošky nově poskládal sponzory Karlovarského filmového festivalu Hráči dne

06:35, 18. 4. 2019
Film Reklama/PR Aleš Borovan

Tým Jiřího Bartošky (foto), který organizuje Karlovarský filmový festival, přeskupil složení hlavních sponzorů pro letošní ročník. Sponzoring akce byl těžce zasažen odchodem dlouholetého sponzora ČEZ, který dlouhé roky coby generální partner do festivalu ládoval desítky milionů korun. V letošním roce nebyl status generálního partnera obnoven. Z portfolia sponzorů odešla Sokolovská uhelná, která vypomáhala jen na jeden rok s loňským kritickým ročníkem. Na místo KKCG nastoupila Sazka Group (stejná skupina). Novým mediálním partnerem se stal BigBoard Praha.

Hlavními partnery jsou Mall.cz (převzal plnění po EP Industries), Accolade, innogy, Vodafone, Karlovarský kraj a Karlovy Vary. Ministerstvo kultury do ziskového byznysu karlovarského festivalu opět nalije 30 milionů z peněz daňových poplatníků. Celkový rozpočet akce se pohybuje někde na úrovni 130 milionů korun.