reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Tým Libuše Šmuclerové zkouší nezvyklou kulišárnu v online segmentu Hráči dne

09:15, 3. 12. 2015
Aleš Borovan

Mediální dům Czech News Center (majitelé Křetínský, Tkáč) pod vedením Libuše Šmuclerové (foto) zkouší v online segmentu zajímavou fintu, jak lišácky našlehat čísla webu Blesk.cz. Čtenář, který si naroluje jednotlivé články až dolů, je automaticky přesměrován na homepage Blesk.cz. Přesně tam, kde jsou ty nejdražší reklamní formáty. Webu tak hezky naskakují pageviews.

Věc se již podle informací Borovan.cz řeší na půdě oborové asociace Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), konkrétně v metodologické komisi. Většina konkurenčních firem si teď drbe hlavu, proč na tuhle kulišárnu nepřišla sama. Výsledek dumání SPIR není v tuto chvíli jasný, každopádně je to záležitost docela na hraně.