reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Útraty zákazníků na e-shopu Bonami meziročně vzrostly o 50 procent, obchod plánuje další expanzi Hráči dne

09:28, 26. 1. 2018

Objem peněz, který loni protekl přes e-shop s bytovými doplňky a nábytkem Bonami.cz (majitelé skupina Miton), se meziročně zvýšil z 500 milionů na 750 milionů korun. Nejedná se o čisté tržby firmy, která působí na čtyřech trzích (kromě Česka ještě Slovensko, Rumunsko a Polsko). Společnost Bonami.cz v roce 2016 utržila 373 milionů korun, cifru za rok 2017 zatím nesdělila. Internetový obchod loni prodal 1,4 milionu kusů zboží.

K růstu loňských zákaznických útrat přispěla mimo jiné úspěšná expanze do Rumunska, posílení segmentu nábytku a rozšíření skladových zásob. "Podařila se nám sázka na rumunský trh, který už se v prvním roce podílí na celkovém obratu 10 procent," uvedl CEO Bonami David Šiška (foto). Bonami se kromě prodeje bytových doplňků v posledních dvou letech zaměřuje i na on-line prodej nábytku. "Tento segment se na obratu společnosti aktuálně podílí jednou třetinou a neustále roste. I proto se zaměřujeme na rozšíření nabídky," doplnil Šiška. V roce 2018 chce Bonami překonat jednu miliardu zákaznických útrat a chystá se otevřít v Maďarsku.