reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

V Česku vzniká nová komunikační síť, která chce konkurovat Facebooku nebo Twitteru Hráči dne

20:29, 26. 3. 2022

Technologický start-up Munipolis, do kterého před časem zainvestoval fond Pale Fire Capital (80 procent; na fotce vpravo partner David Holý) spouští novou, stejnojmennou komunikační síť. Ta pohltí až doposud budovaný komunikátor mezi radnicemi a občany Mobilní rozhlas, který využívá více než 2200 samospráv. Síť Munipolis se na rozdíl od něj otevře i komerčnímu sektoru. Mobilní rozhlas se tak stává jednou z funkcionalit nové komunikační sítě.

Munipolis s globálními ambicemi (aktuálně 6 zemí) by měla obsahovat pouze "ověřené a relevantní informace pro život, práci a trávení volného času", poskytované samosprávami, ale i firmami. "Vůbec poprvé se do jedné platformy propojí nejen obce, ale také státní úřady, obecní instituce, spolky, sportovní kluby nebo například farnosti."

"Kvalita, užitečnost a hlavně relevance informací jsou v síti Munipolis vždy na prvním místě. Zároveň chybí inzerce nebo reklamy, které by odváděly pozornost od důležitých sdělení. Jednotlivá sdělení je možné připomínkovat a reagovat na ně, avšak s určitou mírou kontroly, aby byla diskuze konstruktivní," uvedl Ondřej Švrček (na fotce vlevo; 16,9 procenta), zakladatel Munipolis. Byznys model je postaven na poplatcích za SaaS licence, nejčastěji placené za rok nebo dva. V roce 2021 obrat Mobilního rozhlasu/Munipolis za SaaS licence poprvé přesáhl 30 milionů korun. Firma uvádí přes 650 tisíc zapojených Čechů a Slováků.