Velký vydavatelský dům Mafra (papírovým vlastníkem je skupina Kaprain) má nového ředitele marketingu. Od 1. července se jím stal Nikola Vangeli (foto). Jeho hlavním úkolem bude důraz na online agendu a "implementace inovativních marketingových strategií, které reflektují aktuální trendy, jako je využití umělé inteligence a personalizace". Ty podle představ Mafry představují největší příležitost růstu v mediálním sektoru pro následující roky. Informovalo o tom tiskové oddělení Mafry.
"V době, kdy se konzumace obsahu přesouvá na digitální platformy, je důraz na nové technologie, práci s daty a originální digitální formáty zásadní pro udržení konkurenceschopnosti," uvedl Michal Hanák, předseda představenstva Mafry. Nikola Vangeli v uplynulých letech působil jako vedoucí sekce on-line marketingu vydavatelství Mafra a ticketingové firmy Ticketportal. Předtím dělal v Nike nebo Copy General. Jak jsme informovali již dříve, Mafra se před několika týdny dohodla na prodeji Ticketportalu do rukou estonské ticketingové společnosti AS Piletilevi PLG.