Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Velké vydavatelství Mafra má nového ředitele marketingu, přišel zevnitř firmy Hráči dne

08:03, 3. 7. 2025

Velký vydavatelský dům Mafra (papírovým vlastníkem je skupina Kaprain) má nového ředitele marketingu. Od 1. července se jím stal Nikola Vangeli (foto). Jeho hlavním úkolem bude důraz na online agendu a "implementace inovativních marketingových strategií, které reflektují aktuální trendy, jako je využití umělé inteligence a personalizace". Ty podle představ Mafry představují největší příležitost růstu v mediálním sektoru pro následující roky. Informovalo o tom tiskové oddělení Mafry.

"V době, kdy se konzumace obsahu přesouvá na digitální platformy, je důraz na nové technologie, práci s daty a originální digitální formáty zásadní pro udržení konkurenceschopnosti," uvedl Michal Hanák, předseda představenstva Mafry. Nikola Vangeli v uplynulých letech působil jako vedoucí sekce on-line marketingu vydavatelství Mafra a ticketingové firmy Ticketportal. Předtím dělal v Nike nebo Copy General. Jak jsme informovali již dříve, Mafra se před několika týdny dohodla na prodeji Ticketportalu do rukou estonské ticketingové společnosti AS Piletilevi PLG.