reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Velký OOH hráč BigBoard Praha kupuje odborný web o médiích a marketingu Hráči dne

Velký hráč na trhu s venkovní reklamou BigBoard Praha kupuje majoritu v Mediáři.cz, odborném webu zaměřeném na marketing a média. BigBoard kupuje 70 procent vydavatelské firmy News Media - 50 procent od Global Marketing, rodinného podniku Michala a Ivany Bařinových, a 20 procent od zakladatele webu Ondřeje Austa (na fotce vlevo). Zbylých 30 procent si Aust ponechá, zůstává šéfredaktorem webu i ve vedení vydavatelské firmy. Druhým jednatelem se za BigBoard stává Marek Pavlas.

"Produkce vydavatelství News Media vhodně doplňuje naše dosavadní mediální aktivity a dále rozšíří náš online byznys. Dohodli jsme se rovněž, že v průběhu následujících tří let budeme významně investovat do rozvojových projektů Médiáře," uvedl Richard Fuxa (vpravo), spoluzakladatel a předseda představenstva BigBoard Praha.

Majitelem BigBoardu, na který těžce dopadla covidová pandemie, je z 20 procent Fuxa, 20 procent v ní má společnost Touzimsky Media spravovaná miliardářem Janem Veverkou, většinových 60 procent drží slovenská mediální skupina Joj Media House. BigBoard nedávno vstoupil do ekonomického týdeníku Hrot, vydává také lifestylový web Flowee či metropolitní zpravodajství PrahaIN.