reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vidímova skupina získala mediální rozpočty automobilových značek pro roky 2023 a 2024 Hráči dne

12:20, 26. 10. 2022

Agentura Knowmedia ze skupiny Knowlimits Group (na fotce spolumajitel Jan Vidím ml. zcela vpravo se svým týmem) získala reklamní rozpočty zajímavých automobilových značek. Knowmedia vyhrála ve výběrovém řízení mmb media agency a společnosti Emil Frey Group na mediální agenturu pro roky 2023 a 2024. Své služby bude poskytovat všem značkám ze skupiny Stellantis, které Emil Frey Group zastupuje, tedy Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Opel a Peugeot. Podle monitoringu Ad Intel dosáhli jejich hrubé mediální investice v roce 2021 objemu 392 milionů korun.

Mmb media agency doposud spolupracovala s Médeou Jaromíra Soukupa (o hrozícím rozchodu jsme psali již dříve). Spolupráce Knowmedia s Emil Frey odstartuje od ledna 2023. Organizaci výběrového řízení měl na starosti Martin Konrád, managing director mmb media agency Czech.

Mmb media agency tvoří mezinárodní síť nezávislých mediálních agentur orientovaných především na automobilový průmysl. Je zodpovědná za mediální aktivity skupiny Emil Frey ve Švýcarsku, Německu, Francii, Maďarsku, Chorvatsku, České republice, na Slovensku, v Srbsku, Bosně a v Bulharsku.