reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vondráček/WMC se zbavují podílu v agentuře Inhubo, zakládají vlastní agenturní tým Hráči dne

10:10, 21. 4. 2022

Reklamní skupina WMC/Grey (podnikatel Tomáš Vondráček; první zleva) se zbavuje 40ti procentního podílu v digitální marketingové agentuře Inhubo, který v této velikosti držela od června 2021. Současně s tím oznamuje vznik nové digitální marketingové agentury Engine Room zaměřené na klienty střední velikosti, do jejíhož čela se postaví Zuzana Procházková. Ta z Inhuba přechází s celým týmem i s veškerými externími klienty agentury Inhubo jako jsou Avene, Bageterie Boulevard, Forbes. Podíl v Inhubu zpětně odkupuje zakladatel Václav Staněk (obuvnická firma Vasky, na fotce vpravo).

"Partnerství nám jako společníkům přestalo kvůli rozdílným vizím z dlouhodobého hlediska dávat ten smysl, který jsme od spolupráce původně očekávali. Václav Staněk odkupuje zpět podíl vlastněný WMC/Grey a bude se plně věnovat svým značkám, zatímco Engine Room převezme agenturní činnost pro externí klienty v souladu s vizí WMC/Grey, se kterou skupina do společnosti Inhubo před rokem vstupovala," komentoval Vondráček.