Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vydavatel Blesku staví interní mediální agenturu, povede ji Hanzal Hráči dne

Mediální dům Czech News Center (CNC; majitel Daniel Křetínský a spol.) staví interní mediální agenturu pro malé a střední firmy. Šéfovat ji bude Martin Hanzal (foto), který přichází z pozice CEO mediální agentury Mindshare. Pracoval rovněž v GroupM. Hanzal se doposud podílel na komunikačních kampaních globálních i lokálních značek jako jsou Ford, Unilever, Nike či Madeta a Budějovický Budvar.

"Dlouhodobě vidíme velký potenciál v regionech. Pro menší a střední firmy, které by třeba ani neuvažovaly o využití mediální agentury, chceme vytvořit full-servisové oddělení, které jim nabídne odborný konzultační prodej z pohledu média spolu se strategickým přístupem využívaným v agenturním prostředí, uvedl David Šaroch, obchodní ředitel printové inzerce v CNC.

"Interní agentura pro SMB klienty se bude věnovat přípravě komplexních strategií pro naše klienty. Nabízet budeme nejen možnosti inzerce v rámci širokých možností CNC, ale pomůžeme také například s výkonnostním marketingem či nákupem inzerce v ostatních mediálních domech. Zřízení interní agentury považujeme za logický krok v rámci současných změn, které v CNC probíhají."

Vznik podobné vlastní mediálky před nedávnem oznámila i skupina Karla Komárka ml. KKCG (viz odkaz pod textem).