reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vydavatel Seznam Zpráv nakonec nezavede nová pravidla pro reklamu Skliku na zpravodajských webech Hráči dne

17:34, 9. 8. 2017

Zdravý rozum přece jen zvítězil. Seznam.cz (na fotce ředitel Michal Feix) nakonec nebude zavádět nová pravidla pro zobrazování inzerátů systému Sklik na zpravodajských webech.Zamýšlená pravidla byla natolik gumová a zneužitelná ("informace na těchto stránkách jsou uváděny v zavádějících kontextech", "názory a komentáře na těchto stránkách jsou vydávány za zpravodajství", "obsah stránek nerespektuje zásady novinářské práce" atd.), že by se týkala drtivé většiny zpravodajství na českém webu.

Navíc pro jejich aplikaci by majitel Seznam.cz Ivo Lukačovič musel firmu složitě z velké části přebudovat na jakousi agenturu na Pravdu (to se zatím nepovedlo nikomu na celém světě). Seznam.cz je navíc vydavatel vlastních Seznam Zpráv, postup proti konkurenci a její odstřižení od části digitálních příjmů by působilo dost kontraproduktivně.