Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vydavatelství Mafra má nového ředitele pro klíčové zákazníky v segmentu digital Hráči dne

16:01, 7. 10. 2025

Mediální dům Mafra (papírový majitel Karel Pražák), který vydává deníky MF Dnes a Metro, iDnes.cz, Lidovky.cz nebo časopis Žena a život, chce posílit prodeje a obchodní příležitosti v online segmentu. Na pozici obchodního ředitele pro klíčové zákazníky Digital od 6. října proto nastoupil  Ondřej Polášek (foto). "Digitální obchodní prostředí se dynamicky vyvíjí a je nezbytné pružně reagovat na potřeby klientů i uživatelů. V nové roli se chci zaměřit na další posílení našeho digitálního portfolia, rozvoj obchodních vztahů a hledání nových inovativních cest pro inzerenty," uvedl Polášek.

Ondřej Polášek v posledních pěti letech  působil v Seznam.cz (od léta 2020), kde vedl obchodní tým a podílel se na růstu reklamního byznysu. Předtím zastával roli obchodního ředitele online divize ve společnosti Mladá fronta a také působil na manažerských a ředitelských pozicích ve společnostech Camieu a Marks & Spencer.

Rozhovor s obchodním ředitelem Economia Davidem Voráčkem zde: