
Mediální dům Mafra (papírový majitel Karel Pražák), který vydává deníky MF Dnes a Metro, iDnes.cz, Lidovky.cz nebo časopis Žena a život, chce posílit prodeje a obchodní příležitosti v online segmentu. Na pozici obchodního ředitele pro klíčové zákazníky Digital od 6. října proto nastoupil Ondřej Polášek (foto). "Digitální obchodní prostředí se dynamicky vyvíjí a je nezbytné pružně reagovat na potřeby klientů i uživatelů. V nové roli se chci zaměřit na další posílení našeho digitálního portfolia, rozvoj obchodních vztahů a hledání nových inovativních cest pro inzerenty," uvedl Polášek.
Ondřej Polášek v posledních pěti letech působil v Seznam.cz (od léta 2020), kde vedl obchodní tým a podílel se na růstu reklamního byznysu. Předtím zastával roli obchodního ředitele online divize ve společnosti Mladá fronta a také působil na manažerských a ředitelských pozicích ve společnostech Camieu a Marks & Spencer.
Rozhovor s obchodním ředitelem Economia Davidem Voráčkem zde: