Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Výrobce oděvů Bushman bude v marketingu sázet i na celebrity Hráči dne

Výrobce a prodejce outdoorového a volnočasového oblečení Bushman, kterého z 80 procent vlastní skupina Reflex Capital Ondřeje Fryce, plánuje zintenzivnit marketingovou spolupráci s influencery z řad celebrit. V rámci nového konceptu firma vybrané celebrity z řad herců, sportovců, cestovatelů a dalších známých osobností vybaví brandovým oblečením, ty pak na oplátku budou působit jako ambasadoři Bushmanu. Jako první by měl koncept vyzkoušet herec Lukáš Langmajer.

Bushman (na fotce CEO společnosti Petr "Hulán" Hulec) již dříve spolupracoval s rybářem a cestovatelem Jakubem Vágnerem, válečnou reportérkou Lenkou Klicperovou, egyptologem Miroslavem Bártou nebo horolezcem Radkem Jarošem.

Sdílejte článek: