reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Pražský festival Metronome za první dva roky prodělal přes 30 milionů Hráči dne

18:51, 1. 3. 2019

Pořadatelská agentura pražského festivalu Metronome Festival Prague, společnost Metronome Production, v roce 2017 utržila 22 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 15 milionů. Čistá ztráta za dané období dosáhla 7,6 milionu. O rok dříve prodělek firmy činil 23,5 milionu. Metronome Festival Prague se pořádá od roku 2016. Hlavní hvězdou ročníku 2017 byl britský zpěvák Sting.

Spoluvlastníky agentury jsou David Gaydečka (25 procent), Martin Voňka (25 procent) a multimilionář Libor Winkler (50 procent; foto). Winkler spoluvlastní rovněž obchodníka s cennými papíry RSJ. Všichni tři do Metronome Festivalu investovali dohromady desítky milionů korun. Byznysový plán akce je rozvržen celkem na pět let, toto jsou čísla za první dva roky fungování.