reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Zisková reklamka Triad Advertising má novou výkonnou ředitelku, Jankovičová se věnuje strategii Hráči dne

15:45, 15. 4. 2019
Reklama/PR Aleš Borovan

Reklamní agentura Triad Advertising má novou výkonnou ředitelku. Tou se stává Magdalena Křížová (vpravo), která dosud vedla jeden z týmů z pozice account director & teamleader. Nahrazuje spolumajitelku (10 procent, zbytek slovenský Triad) a zakladatelku Triad Advertising v Praze Petru Jankovičovou (vlevo). Ta se po sedmi letech v čele firmy bude naplno věnovat strategickým projektům a rozvoji agentury.

"Triad vznikl a vyrostl v době, kdy na trhu panoval velký hlad po digitálních agenturách. Trh se ale mění, a od nás se čím dál častěji očekává strategická a konzultantská role – což platí i vzhledem k digitální transformaci, kterou naši klienti aktuálně procházejí," uvedla Jankovičová. "Triad se tedy zbavil nálepky čistě digitální agentury a většinu zadání v současnosti tvoří komplexní strategie a řešení, která fungují bez ohledu na zvolený mediatyp."

Kreativní agentura poskytuje dlouhodobý servis klíčovým klientům, mezi něž patří portfolio Plzeňského Prazdroje (Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Frisco a Kingswood), Raiffeisen Bank, Savencia Fromage (Pribináček, Lučina, Král Sýrů, Ille de France, Bambino), Ugo, Chupa Chups nebo Hasbro. Globálně pracuje pro 13 exportních trhů Velkopopovického Kozla a pro region CZ SK HU pro IKEA.

Triad loni utržil 88 milionů korun, o 13 milionů méně než v roce 2017. Čistý zisk spadl ze 6 milionů na 3,7 milionu.