Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Casting

Česká televize

Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Muzikál Iago

Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

FTV Prima

FTV Prima vypsala výběrové řízení na pozici Analytik výzkumu se zaměřením na marketing a program. Více informací na www.iprima.cz.

CET 21

Televize Nova vypsala castingy do nové reality show zasazené do exotické divočiny. Soutěžící budou vysazeni na izolovaném filipínském ostrově, kde je čeká boj o přežití a o hlavní výhru 2,5 milionu korun. Přihlášky na webu www.nova.cz.

Divadlo Kalich

Pražské Divadlo Kalich vypisuje konkurz do nově připravovaného muzikálu All Shook Up s písněmi Elvise Presleyho. Termíny konkurzu (role a taneční company) jsou plánovány na 22. a 23. února v prostorách Divadla Kalich.

Muzikál Mefisto

Muzikál Mefisto vypsal konkurzy na vedlejší role, hlavní taneční role a company. Ty se uskuteční 3. a 4. února 2016 v pražském Divadle Hybernia, kde bude muzikál uváděn od listopadu 2016. Výkonným producentem kusu je Michal Mückstein.

Facebook

Internetový obr Facebook nabízí dvě výborně placené pozice, zajímavé i pro tuzemské manažery. 1 Client partner CEE pro brandové manažery, místo Varšava. 2. Client partner e-commerce CEE, místo Dublin. Více v proklicích na příslušných městech.

Ogilvy&Mather

Reklamní agentura Ogilvy&Mather hledá account directora. Šanci mají ti, které "baví reklama a mají ambici v ní ještě něco dokázat, mají pár let zkušeností v client service a zároveň se orientují i v tom, co je zrovna teď trendy, a mají smysl pro humor".

Česká televize

Česká televize, útvar obchodu, hledá do svého týmu nového člověka na pozici obchodník. Náplň práce: budování a řízení obchodních vztahů s mediálními agenturami i přímými klienty.

O2 Czech Republic

Mobilní operátor O2 Czech Republic (většinový vlastník PPF) hledá nového šéfa on-line komunikace. Ten bude mimo jiné odpovídat za obsah a rozvoj firemního webu www.o2.cz a za zvyšování prodejního výkonu a zlepšování kvality obsahu on-line komunikace na webu a v sociálních sítích.

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Publicis One: do contentové agentury Newcast nastoupil od listopadu Šimon Wohlrab na pozici digital consultant. Bude odpovědný za správu sociálních sítí, webů a contentu vybraných klientů.

  • O2 Czech Republic: operátor investuje stovky milionů do proměny svých prodejen (design plus způsob obsluhy zákazníků) po celém Česku. Do konce roku firma otevře prvních deset obchodů v nové podobě, během dvou let se změní všech stávajících 150 prodejen. Obchody O2 navštíví cca půl milionu zákazníků měsíčně.

  • Live Nation: koncertní agentura v dubnu 2018 uskuteční v Brně koncert písničkáře Boba Dylana.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.