Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Casting

Česká televize

Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Muzikál Iago

Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

FTV Prima

FTV Prima vypsala výběrové řízení na pozici Analytik výzkumu se zaměřením na marketing a program. Více informací na www.iprima.cz.

CET 21

Televize Nova vypsala castingy do nové reality show zasazené do exotické divočiny. Soutěžící budou vysazeni na izolovaném filipínském ostrově, kde je čeká boj o přežití a o hlavní výhru 2,5 milionu korun. Přihlášky na webu www.nova.cz.

Divadlo Kalich

Pražské Divadlo Kalich vypisuje konkurz do nově připravovaného muzikálu All Shook Up s písněmi Elvise Presleyho. Termíny konkurzu (role a taneční company) jsou plánovány na 22. a 23. února v prostorách Divadla Kalich.

Muzikál Mefisto

Muzikál Mefisto vypsal konkurzy na vedlejší role, hlavní taneční role a company. Ty se uskuteční 3. a 4. února 2016 v pražském Divadle Hybernia, kde bude muzikál uváděn od listopadu 2016. Výkonným producentem kusu je Michal Mückstein.

Facebook

Internetový obr Facebook nabízí dvě výborně placené pozice, zajímavé i pro tuzemské manažery. 1 Client partner CEE pro brandové manažery, místo Varšava. 2. Client partner e-commerce CEE, místo Dublin. Více v proklicích na příslušných městech.

Ogilvy&Mather

Reklamní agentura Ogilvy&Mather hledá account directora. Šanci mají ti, které "baví reklama a mají ambici v ní ještě něco dokázat, mají pár let zkušeností v client service a zároveň se orientují i v tom, co je zrovna teď trendy, a mají smysl pro humor".

Česká televize

Česká televize, útvar obchodu, hledá do svého týmu nového člověka na pozici obchodník. Náplň práce: budování a řízení obchodních vztahů s mediálními agenturami i přímými klienty.

O2 Czech Republic

Mobilní operátor O2 Czech Republic (většinový vlastník PPF) hledá nového šéfa on-line komunikace. Ten bude mimo jiné odpovídat za obsah a rozvoj firemního webu www.o2.cz a za zvyšování prodejního výkonu a zlepšování kvality obsahu on-line komunikace na webu a v sociálních sítích.

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.