Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Casting

TV Barrandov

14:38, 19. 9. 2018

Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Muzikál Iago

13:41, 15. 2. 2017

Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

FTV Prima

16:37, 7. 9. 2016

FTV Prima vypsala výběrové řízení na pozici Analytik výzkumu se zaměřením na marketing a program. Více informací na www.iprima.cz.

CET 21

12:20, 7. 4. 2016

Televize Nova vypsala castingy do nové reality show zasazené do exotické divočiny. Soutěžící budou vysazeni na izolovaném filipínském ostrově, kde je čeká boj o přežití a o hlavní výhru 2,5 milionu korun. Přihlášky na webu www.nova.cz.

Divadlo Kalich

23:12, 10. 2. 2016

Pražské Divadlo Kalich vypisuje konkurz do nově připravovaného muzikálu All Shook Up s písněmi Elvise Presleyho. Termíny konkurzu (role a taneční company) jsou plánovány na 22. a 23. února v prostorách Divadla Kalich.

Muzikál Mefisto

16:36, 29. 1. 2016

Muzikál Mefisto vypsal konkurzy na vedlejší role, hlavní taneční role a company. Ty se uskuteční 3. a 4. února 2016 v pražském Divadle Hybernia, kde bude muzikál uváděn od listopadu 2016. Výkonným producentem kusu je Michal Mückstein.

Facebook

17:55, 11. 1. 2016

Internetový obr Facebook nabízí dvě výborně placené pozice, zajímavé i pro tuzemské manažery. 1 Client partner CEE pro brandové manažery, místo Varšava. 2. Client partner e-commerce CEE, místo Dublin. Více v proklicích na příslušných městech.

Ogilvy&Mather

18:34, 21. 11. 2015

Reklamní agentura Ogilvy&Mather hledá account directora. Šanci mají ti, které "baví reklama a mají ambici v ní ještě něco dokázat, mají pár let zkušeností v client service a zároveň se orientují i v tom, co je zrovna teď trendy, a mají smysl pro humor".

Česká televize

18:02, 30. 10. 2015

Česká televize, útvar obchodu, hledá do svého týmu nového člověka na pozici obchodník. Náplň práce: budování a řízení obchodních vztahů s mediálními agenturami i přímými klienty.

O2 Czech Republic

07:08, 3. 9. 2015

Mobilní operátor O2 Czech Republic (většinový vlastník PPF) hledá nového šéfa on-line komunikace. Ten bude mimo jiné odpovídat za obsah a rozvoj firemního webu www.o2.cz a za zvyšování prodejního výkonu a zlepšování kvality obsahu on-line komunikace na webu a v sociálních sítích.

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Isobar: novým kreativním ředitelem agentury Isobar ze skupiny Dentsu Aegis Network se stal Michal Kotulek. Dříve pracoval v Mark BBDO Prague, McCann Erickson nebo v Bistru.

  • Active Radio: Křetínského rádiová skupina oznámila, že s okamžitou platností ukončuje spolupráci se společností Radiohouse, která ji doposud mediálně zastupovala na rozhlasovém trhu. Od února ji bude zastupovat primácký Media Club, do té doby se klienti mají obracet přímo na Active Radio.

  • Bookretail: firma ze skupiny Euromedia Group, která provozovala e-shop Levneucebnice.cz (nyní Booktook.cz) a která se zabývá distribucí, v roce 2018 utržila 232 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 15 milionů více. Prodělek z roku 2017 ve výši 26 milionů se snížil na 19 milionů.

  • Ozzy Osbourne: nové studiové album Ordinary Man vyjde 21. února na labelu Epic/Sony Music. Jako speciální hosté se na albu objeví Elton John, Post Malone a Tom Morello.

  • Walt Disney: blockbuster Star Wars: Vzestup Skywalkera překročil hranici 1 miliardy dolarů za globální prodej kinolístků.

  • PFX: postprodukční studio se opět rozšiřuje. Svou reklamní divizi stěhuje do bývalých prostor studia Spoon, kde převezme infrastrukturu i část klientů. Kromě hlavního sídla v Praze na Korunní a specializovaných studií na Barrandově se bude jednat už o třetí pobočku PFX, která se zde zaměří na reklamní postprodukci.

  • Na turné

    Vanessa
    01. 2.03. 4.
  • Hit dne

    Trailer k novému filmu Christophera Nolana Tenet (2020).

Recenze

Zaklínač

Přestože tvůrci seriálového Zaklínače, který vznikl podle slavné knižní předlohy Andrzeje Sapkowského, odmítají porovnávání s hyperúspěšnou sérií Hra o trůny (HBO), je jasné, že se mu neubrání. Hra o trůny se stala nezpochybnitelným benchmarkem pro jakýkoliv epický/výpravný fantasy seriál. Při vší úctě k producentovi Zaklínače, streamovací platformě Netflix, na první dobrou Zaklínač působí v mnoha ohledech laciněji.

Ať již se to týká digitálních triků (zejména), masových bitevních scén, scénografie, výpravy, architektury, designu kostýmů, zbraní a dalších rekvizit atd., divák se neubrání pocitu jisté nedotaženosti či low budgetu. Samozřejmě je ale pravda, že všichni fanoušci mají v paměti poslední řadu GOT, která se rozpočtově pohybovala někde jinde než řada první.

Zaklínači příliš nepomáhá ani chaotický styl narace. Série nahodile přeskakuje z jedné časové roviny do druhé, z jednoho místa na druhé, aniž by byl patrný nějaký klíč či jednotící idea. V závěrečných dvou dílech je sice patrná snaha zaklapnout všechny části do jednoho celku, nedaří se tak beze zbytku a několik otázníků stále zůstává.

Za co je naopak třeba tvůrce Zaklínače pochválit, je hlavní postava Geralta z Rivie. Henry Cavill (rovněž Liga spravedlnosti, Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti, Muž z oceli) zde podává výborný výkon (zaplesají zejména divačky), který do značné míry překrývá řadu výše uvedených nedotažeností. Ve výsledku tak první řada seriálového Zaklínače dává vyznavačům knižní předlohy solidní hodnotu, která neuráží a v souvislosti s řadou druhou vzbuzuje nadějná očekávání.