PR osobností roku se stala Dana Dvořáková z investiční skupiny KKCG
Oborová soutěž Zlatý středník, která oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média, zná vítěze 21. ročníku...
Celý článek ⇢
Marketingové seskupení, které nedávno vzniklo fúzí pražské a moravské agentury, nyní dokončuje akvizici třetí agentury (PR a digitální hráč) a zároveň změnilo složení vlastníků. Dva z dosavadních majitelů odcházejí z vlastnických struktur. Vlastníka změnilo téměř 10 procent skupiny...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Oborová soutěž Zlatý středník, která oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média, zná vítěze 21. ročníku...
Celý článek ⇢
Brněnská produktově-marketingová skupina ROI Hunter, za kterou stojí podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Tlusťák) a několik investorů jako Enern, singapurský fond AAV a polská mediální skupina Agora SA, po mírném poklesu v roce 2021 loni opět navýšila tržby...
Celý článek ⇢
Po letech růstu ekonomický výkon digitální agentury Marketup, kterou ovládají Miroslav Král (vpravo) a Tomáš Ševčík (vlevo), mírně klesl...
Celý článek ⇢
Pokračuje propojování mediálních domů Czech News Center (Blesk, Blesk.cz, Aha!, Reflex atd.) a Active Radio (Evropa 2, Frekvence 1), které patří pod investiční skupinu miliardáře Daniela Křetínského...
Celý článek ⇢
Seskupení Digital First Marketing Group (DFMG), které v roce 2021 vzniklo fúzí pražské agentury Dark Side a moravské Pria System, v prvním uceleném roce existence vykázalo slušný růst tržeb...
Celý článek ⇢
Mobilní operátor T-Mobile se po letech rozhodl změnit agenturu na výkonnostní online marketing. V pondělí 31. července vyhlásil příslušný tendr. Až doposud tyto služby pro T-Mobile zajišťovala agentura Marketup...
Celý článek ⇢
Velká komunikační skupina stále pokračuje v navyšování celkových tržeb i obratu. Vedle vyšší poptávky klientů se na rostoucím výkonu podepsala i nedávno dokončená vnitroskupinová fúze. Mateřský koncern z českého bynzysu v letošním roce vyinkasuje několik desítek milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Změny ve vedení komunikace automobilky Škoda Auto...
Celý článek ⇢
Majitelé a manažeři v jednom, působící ve specializované marketingové a technologické agentura, přeskupují ve zlomovém okamžiku svoje podíly. Spoluzakladatel a co-investor, který původně začínal ve firmě s 56 procenty, dále pokračoval ve snižování své majetkové účasti. Firma nyní míří na globální trh s ročním objem v řádu desítek miliard dolarů...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢