Kopečný má 100 procent v reklamce Scholz & Friends
Komunikační podnikatel Tomáš Kopečný (foto) se stává 100procentním majitelem reklamní agentury Scholz & Friends. Kopečný doposud vlastnil 75 procent, nyní..
Celý článek ⇢
Komunikační podnikatel Tomáš Kopečný (foto) se stává 100procentním majitelem reklamní agentury Scholz & Friends. Kopečný doposud vlastnil 75 procent, nyní..
Celý článek ⇢
Jedna z největších skupin mediálních a dalších agentur na globálním trhu, Dentsu International (donedávna Dentsu Aegis Network), která zahrnuje agenturní značky jako Carat, dentsu X, Isobar nebo iProspect, za několik týdnů v Česku odstartuje nový brand. Nově budovaná firma bude formálně řízena ze Švýcarska...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Katastrofické scénáře se nekonaly. Asociace komunikačních agentur (AKA) odhaduje, že loňské investice do marketingové komunikace dosáhly úrovně 119,7 miliardy korun (ceníkové ceny)...
Celý článek ⇢
Automobilka Škoda Auto mění od 1. března představenstvo. Top manažer koncernu Volkswagen Martin Jahn (foto) se vrací do firmy a přebírá funkci člena představenstva pro..
Celý článek ⇢
Protřelý multimilionář může nový mediální přírůstek dobře zkombinovat se stávajícím televizním a marketingovým byznysem...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Brněnská marketingová agentura Business Factory (BF), kterou stoprocentně ovládá podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Karel Tlusťák), raketově navýšila..
Celý článek ⇢
Dva dlouholetí členové TOP managementu dostali šanci podílet se na milionových profitech rostoucí reklamní agentury. Jen za poslední čtyři roky její obrat vyrostl z 98 milionů na více než 200 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Známý komunikační podnikatel Tomáš Vondráček (na fotce vlevo) a jeho reklamní skupina WMC/Grey kupuje 30 procent v digitální start-upové agentuře inhubo. Zbytek firmy drží..
Celý článek ⇢
Největší hráč na poli venkovní reklamy BigBoard Praha, který zastřešuje cca téměř tři desítky reklamních firem nebo podílů, sčítá rány po pandemii čínského koronaviru v roce 2020. Skupina na nepříznivou situaci zareagovala zeštíhlením a hledáním nových byznysových příležitostí, kromě jiného na eventovém a internetovém trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Komunikační skupina Magnas, kterou tvoří reklamní, mediální, výkonnostní agentury Magnas Media, Magnas Performance a Magnas Creative, rozšiřuje byznysový záběr. Do čela nového týmu přichází dlouholetý mediální obchodník, který má zkušenosti z velkých vydavatelství nebo třeba z někdejší internetové firmy Centrum Holdings...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢