Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediální agentury

Mediální agentury

Velký nákupní apetit Knowlimits Group trvá: další akvizice na reklamním trhu

Velký nákupní apetit Knowlimits Group trvá: další akvizice na reklamním trhu

17:48, 22. 12. 2023

Po nedávném získání podílu v agentuře Kofein, o kterém díky prvotřídním zdrojům Borovan.cz informoval jako první, se komunikační skupině Knowlimits Group (KG; na fotce hlavní partneři) podařilo dohodnout další akvizici na trhu digitálních/mediálních/marketingových agentur. Díky tomu získává výraznou výhodu v tendrech, další synergické efekty a navyšuje možnost v celé skupině obsluhovat i konkurenční značky...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Nová rána pro Jaromíra Soukupa: silný reklamní hráč si přes soudy nárokuje obří částku

Nová rána pro Jaromíra Soukupa: silný reklamní hráč si přes soudy nárokuje obří částku

15:29, 28. 11. 2023

Mediální magnát Jaromír Soukup (foto), který spoluvlastní mediální agenturu Médea, televizi TV Barrandov a vydavatelství Empresa Media, se dostává pod čím dál silnější tlak věřitelů. Aktuálně po něm mimořádně rozčílená zahraniční firma požaduje zaplatit více než 100 milionů korun, věc se dostala až před soudní řízení...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

07:54, 24. 11. 2023

Cenné vítězství ve více kolovém tendru pro komunikační skupinu/mediálku Dentsu. Ta nyní získala nového velkého klienta, Komerční banku...
Celý článek ⇢

09:00, 22. 11. 2023

V historicky prvním utkání týmů TV Nova a Prima, složených z managementu stanic, celebrit a zástupců mediálních agentur (viz foto), zvítězilo družstvo největší komerční televize, vedené ředitelem Novy Danielem Gruntem (zcela vlevo, uprostřed šéf Primy Marek Singer)...
Celý článek ⇢

"Ostrý hoch" z Brna Čermák posiluje kontrolu nad Soukupovým byznysovým impériem

"Ostrý hoch" z Brna Čermák posiluje kontrolu nad Soukupovým byznysovým impériem

12:33, 15. 11. 2023

Byznysmen s pohledávkami a odborník na restrukturalizaci podniků Jan Čermák (na fotce vlevo) pokračuje v plánu záchrany a transformace mediální skupiny Jaromíra Soukupa (vpravo; Médea, TV Barrandov, Empresa Media). A zároveň díky novému managementu zesiluje svůj vliv na byznysové procesy uvnitř Soukupova impéria. Hlavní úkol nyní je - zlepšit cash-flow televize Barrandov...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

09:24, 15. 11. 2023

Síťová mediální agentura Wavemaker Czech, která spadá do komunikační skupiny GroupM (britský nadnárodní koncern WPP), loni snížila byznysový výkon o stovky milionů. Nadále pokračovala v práci pro řadu velkých klientů z předchozího roku...
Celý článek ⇢

12:21, 3. 11. 2023

Dlouholetý spolupracovník Jaromíra Soukupa a obchodní mozek mediální agentury Médea Filip Doubek (foto) odchází ze svého působiště a přestupuje k miliardářovi Karlovi Komárkovi ml...
Celý článek ⇢

Některé pohledávky vůči mediální Soukup Group změnily majitele. Čermák může začít vyjednávat

Některé pohledávky vůči mediální Soukup Group změnily majitele. Čermák může začít vyjednávat

12:02, 3. 11. 2023

Další posun ve věci zadlužené mediální Soukup Group (SG), která zahrnuje mediální agenturu Médea, Barrandov Televizní Studio (BTS; licenční a provozní firma televizní skupiny TV Barrandov) nebo vydavatelství Empresa Media. Podle našich informací velký balík pohledávek vůči skupině změnil majitele, což by mohlo uvolnit celkovou situaci a zvýšit šanci nového spolumajitele skupiny Jana Čermáka (foto) na vyjednávání...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Čermákův tým brzy spustí druhou fázi vstupu do Soukupovy mediální skupiny

Čermákův tým brzy spustí druhou fázi vstupu do Soukupovy mediální skupiny

16:19, 27. 10. 2023

Tým zkušeného byznysmena s pohledávkami a odborníka na restrukturalizaci Jana Čermáka (foto vlevo; firma SERVIS-24 Česká republika), který před několika týdny získal polovinu vydavatelství Empresa Media (časopisy Týden, Instinkt) a televize TV Barrandov, se připravuje na další fázi vstupu do mediálního impéria Jaromíra Soukupa (vpravo). Použije přitom stejné manažery...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Tržby skupiny síťových mediálních agentur klesly o 140 milionů

Tržby skupiny síťových mediálních agentur klesly o 140 milionů

17:51, 26. 10. 2023

Trojice mediálek, které se řadí k silným seskupením na českém mediálním trhu, v roce 2022 souhrnně utržila přes 2,5 miliardy korun. V meziročním srovnání to je pokles o 139 milionů. Pokles je zřejmý i při srovnání s covidovým a předcovidovým obdobím. Výkon této trojky v roce 2019 přesáhl 3 miliardy korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢