Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediální agentury

Mediální agentury

Ambiciózní plány nové agenturní skupiny Mind2Flo (Komárek, Havrlant) pro letošní a příští rok

Ambiciózní plány nové agenturní skupiny Mind2Flo (Komárek, Havrlant) pro letošní a příští rok

14:33, 22. 3. 2022

Čerstvě sestěhovaná, nová agenturní skupina Mind2Flo (Karel Komárek ml., Jakub Havrlant, Jan Galgonek), která našla novou centrálu na pražské Bořislavce, propojuje týmy a pokračuje v rozsáhlém hiringu a plnění byznysových plánů. Obrat ambiciózního seskupení by se měl letos, v prvním roce fungování, pohybovat v řádu stovek milionů korun. V roce 2023 by mělo dojít díky plánované akvizici velkých klientů až k zdvojnásobení sumy...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

HR v Komárkově a Havrlantově mediální skupině bude řídit Lukáčová

HR v Komárkově a Havrlantově mediální skupině bude řídit Lukáčová

12:41, 8. 3. 2022

Na pozici human relations director do konzultační a mediální skupiny Mind2Flo (Karel Komárek ml., Rockaway a Jan Galgonek) nově nastupuje manažerka Miroslava..
Celý článek ⇢

Skupina Dentsu Czech Republic má nového head of digital trading

Skupina Dentsu Czech Republic má nového head of digital trading

08:38, 3. 3. 2022

Do velké komunikační skupiny Dentsu Czech Republic v únoru nastoupil nový head of digital trading. Stal se jím Tomáš Šmíd (foto). Vystřídal Barboru Pokornou, která..
Celý článek ⇢

Další možné turbulence kolem mediální agentury Médea

Další možné turbulence kolem mediální agentury Médea

18:32, 2. 3. 2022

Velké mediální agentuře Médea (majitel Jaromír Soukup), která v posledních měsících čelí odchodu některých velkých klientů, hrozí, že bude možná v dohledné době postavena před obdobnou situaci. Ve hře jsou stovky milionů korun klientských rozpočtů...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Komunikační skupině spadly tržby o více než 600 milionů. Mění brand a vedení jedné z mediálek

Komunikační skupině spadly tržby o více než 600 milionů. Mění brand a vedení jedné z mediálek

17:40, 25. 2. 2022

Dopady covidové pandemie umazaly cenné stovky milionů z obratu silné skupiny mediálek. Souhrnný čistý zisk ale zůstal stále nad 150 miliony korun. Skupina nyní podstatně překopává jednu z mediálních agentur - jde o nový brand, složení týmu a nového managing directora, který přichází z Publicis Groupe...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Nepříjemný spor dvou mediálních skupin. Jednou z nich je Knowlimits, chce řešit pohledávku

Nepříjemný spor dvou mediálních skupin. Jednou z nich je Knowlimits, chce řešit pohledávku

17:29, 22. 2. 2022

Po přebrání důležitých klientů se stamilionovými mediálními rozpočtu je tu další případ. Nepříjemné byznysové rozpory řeší v posledních měsících dva silní hráči televizního trhu a trhu mediálních agentur. Jedním z nich je Knowlimits Group (foto). Ve sporu má údajně jít o vyšší desítky milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Seznam.cz tlačí na změny v měření TV sledovanosti, chce zpřesnit čísla pro malé stanice

Seznam.cz tlačí na změny v měření TV sledovanosti, chce zpřesnit čísla pro malé stanice

18:09, 11. 2. 2022

Aktuální měření televizní sledovanosti, kterou pro Asociaci televizních organizací (ATO) provádí Nielsen Admosphere, podle všeho dozná změn. Tlačí na ně v první řadě Seznam.cz, jehož stanice Seznam.cz TV je řádným členem ATO...
Celý článek ⇢

Potvrzeno. Komárek, Havrlant a Galgonek zkusí zatřást trhem mediálních agentur

Potvrzeno. Komárek, Havrlant a Galgonek zkusí zatřást trhem mediálních agentur

13:08, 8. 2. 2022

Několik měsíců potají připravovaná akce, o které jsme psali loni jako první na zpravodajském trhu, je tu. Miliardář Karel Komárek ml. a jeho skupina KKCG se spojují se zkušenými profesionály z trhu komunikačních a mediálních agentur. Do nového podniku se zapojila i Rockaway Capital majoritního vlastníka Jakuba Havrlanta...
Celý článek ⇢

GroupM spojuje digitální týmy, povede je Bartůněk

GroupM spojuje digitální týmy, povede je Bartůněk

10:11, 30. 1. 2022

Komunikační skupina GroupM (koncern WPP) se rozhodla sloučit digitální týmy svých mediálních agentur a propojit je s týmy výkonnostní agentury H1.cz. Vzniká tak tzv. digitální hub, který zahrnuje téměř stovku lidí...
Celý článek ⇢

Velký přesun na reklamním trhu: stamilionové mediální rozpočty dostala na starost nová mediálka

Velký přesun na reklamním trhu: stamilionové mediální rozpočty dostala na starost nová mediálka

17:49, 27. 1. 2022

Stěhování vysoce zajímavých mediálních rozpočtů k nové mediální agentuře má širší kontext - podle všeho rozpory dvou vlivných podnikatelských skupin, které v oblasti mediálního plánování a nákupů reklamního prostoru v médiích donedávna úzce spolupracovaly...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢