Novým obchodním ředitelem Mindshare Michal Beran
Síť mediálních agentur Mindshare (skupina WPP) pokračuje ve změnách TOP managementu české pobočky (viz odkazy). Novým obchodním ředitelem se stal Michal Beran (foto)...
Celý článek ⇢
Cenný bod a důležitý zdroj příjmů pro velkou komunikační skupinu Dentsu Aegis Network Czech Republic (na fotce šéf Petr Chajda), konkrétně divizi Dentsu X. Obzvláště v této nelehké době...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Síť mediálních agentur Mindshare (skupina WPP) pokračuje ve změnách TOP managementu české pobočky (viz odkazy). Novým obchodním ředitelem se stal Michal Beran (foto)...
Celý článek ⇢
Pražská pobočka mediální agentury Mindshare (skupina WPP) pokračuje v personálních změnách: Lucie Kulhavá (foto) se stává managing partnerem a do role digital media..
Celý článek ⇢
Jedna z největších komunikačních skupin na českém trhu, Publicis Groupe (Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Media, Zenith, Starcom atd.), výrazně změnila organizační uspořádání. Nově je členěna do tří divizí zaměřených na komunikaci, média a data & technologie, do nichž se integrovaly všechny agentury skupiny...
Celý článek ⇢
Mediální agentura Carat, která patří do velké komunikační skupiny Dentsu Aegis Network Czech Republic (na fotce ředitel Petr Chajda), získala mediální rozpočet společnosti..
Celý článek ⇢
Síť mediálních agentur Mindshare (nadnárodní skupina WPP) jmenovala do vedení pražské kanceláře manažera Ondřeje Bartůňka (foto). Jako nový managing director nastupuje..
Celý článek ⇢
Výdělky mediálních firem miliardáře Jaromíra Soukupa (foto) se sice snižují, stále však dokáží generovat zajímavé, desetimilionové částky. Plus podrobnější pohled na roli Československé obchodní banka při financování Soukupovy skupiny v loňském roce...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Management mediálky přivedl firmu k historicky nejvyššímu ekonomickému výkonu. Kumulativní net profit firmy za posledních šest let dosáhl 150 milionů korun. V letošním roce agentura plánuje posílení know-how v oblasti "komplexního plánování cross-mediálních kampaní". Mediální firma se tak chce posunout do role dodavatele "marketingového full-servis řešení pro velké globální klienty a nadnárodní korporace, které preferují spolupráci s jednou agenturou"...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Připravovaná akce, která promění část komunikačního, marketingového a reklamního segmentu v České republice: podle informací Borovan.cz dvě agenturní skupiny zahájily jednání o spojení. Proces by měl být dokončen za několik měsíců. Na trhu tak vznikne nová komunikační skupina se souhrnnými tržbami přes 200 milionů korun. Ve vedení budou dlouholetí manažeři se zkušenostmi z první ligy mediálního trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Jedna z největších komunikačních skupin v Česku, Dentsu Aegis Network Czech Republic pod vedením Petra Chajdy, si chce sáhnout na nové peníze z rychle rostoucího odvětví. Do čela nově vznikající divize se postavil dlouholetý mediální profesionál, která má zkušenosti kromě jiného z rádiových mediazastupitelství Radiohouse a Regie Radio Music...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢