Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Objednat předplatné zde

Borovan.cz je rozdělen na placenou a neplacenou část. V placené části je ročně publikováno okolo 250 TOP exkluzivních zpráv ročně (orientační číslo), spíše více. U ročního předplatného částka za měsíc vyjde na cca 750 korun. Za tuto sumu předplatitel získá přístup ke zprávám, které na trhu nenabízí žádný jiný subjektPlus každý předplatitel má samozřejmě přístup do archivu, tedy k dalším stovkám exkluzivních zpráv.

Jak získat přístup do placené části

Kontaktujte nás na emailu info@borovan.cz a nezapomeňte prosím uvést fakturační údaje a jaký druh licence si chcete objednat (viz níže). Obratem vám zašleme příslušnou fakturu. Po připsání peněz na konto vám pošleme přístupové jméno a heslo.

Podmínky užití licence a fungování hesla zde. Majitel licence je s těmito podmínkami srozuměn.

Licence je klouzavá - její počátek záleží vždy na vás a na připsání peněz na náš účet. Licenci je rovněž možné platit kreditní kartou nebo PayPalem.

Individuální licence

Platí pro jednu osobu, to znamená, že na dané heslo se v daný čas může vždy přihlásit právě jeden uživatel. Za čtvrtletní předplatné (klouzavá doba) zaplatíte 3999 Kč. Pololetní předplatné stojí 5999 Kč. Za roční předplatné zaplatíte 8 999 Kč (u ročního předplatného vyjde cena jedné exkluzivní zprávy na necelých 40 korun).

Multilicence

Pro přístup více osob (jedná se vlastně o množstevní slevu pro více hesel) do placené části Borovan.cz můžete zvolit jednu z následujících variant (rovněž v boxu dole vpravo):

A) přístup 2 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 15 000 Kč.

B) přístup 3 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 20 000 Kč.

C) přístup 4 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 22 000 Kč.

D) přístup 5 až 6 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 24 000 Kč.

E) přístup 7 až 10 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 30 000 Kč

F) přístup 11 až 49 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 44 000 Kč.

Důležité upozornění pro přihlašování ze zahraničí: náš poskytovatel hostingu má nastavenu ochranu před robotickými útoky. Projevuje se tak, že při přihlašování ze zahraničí (nebo ze zahraniční IP adresy) se objeví ještě jedno formulářové okénko, do kterého se musí dvakrát vyplnit zkratka „cms“ (je to tam napsané, ale trochu nesrozumitelně).

Platba Paypalem nebo kartou

Kdo nechce čekat na zaslání faktury a na putování peněz na bank. účet, může získat přístupové údaje ve velmi krátké době díky platbě Paypalem nebo kartou. Při tomto způsobu platby je součástí procesu i možnost vytvoření vlastního profilu a přístupových údajů klientem. Platba a vytváření profilu probíhá v několika jednoduchých krocích:

  1. Klik na jedno z tlačítek rychlé platby (viz níže, levý box)
  2. Výběr platby Paypalem nebo kartou a klik na tlačítko Zaplatit
  3. Potvrzení o zaplacení a přesměrování (pokud dojde k náhodnému uzavření této stránky ze strany klienta, na email uvedený v Paypalu dojde link na stránku s registrací)
  4. Klik na tlačítko Please Register Now
  5. Vyplnění username, emailu, jména a příjmení, klik na tlačítko Registrace
  6. Do emailu dostanete potvrzení o registraci a automaticky generované heslo
  7. Zároveň jste přesměrování na stránku s přihlašovacím boxem
  8. Přihlášení - v přihlašovacím okénku vyplnit username, heslo je již vyplněné

Individuální

Čtvrtletní
3999 Kč

Pololetní
5999 Kč

Roční
8999 Kč 

Skupinové

2 uživatelé, roční předplatné 15 000 Kč

3 uživatelé, roční předplatné 20 000 Kč

4 uživatelé, roční předplatné 22 000 Kč

5 - 6 uživatelů, roční předplatné 24 000 Kč

7 - 10 uživatelů, roční předplatné 30 000 Kč

11 - 49 uživatelů, roční předplatné 44 000 Kč

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: sjednocuje svůj hobby segment pod značkou Prima Doma. Nový projekt zastřešuje hobby pořady v TV vysílání a online portfolio hobby webů a projektů, včetně nového videoportálu PrimaDoma.tv. Další novinkou je produktový srovnávač Kutilo.cz. Majitel Primy Ivan Zach prostřednictvím THR Media majoritně (60 procent) vstoupil do firmy Český kutil.cz, která hobby segment Primy obchoduje.

  • Universal McCann: mediální agentura pohltí dceřinou mediálku Initiative Media Prague (zanikající firma). Obě společnosti patří do skupiny Interpublic Group.

  • Česká televize: na mezinárodním veletrhu v Cannes nakoupila historickou minisérii Kateřina Veliká, kriminální seriál Přiznání, drama Patrick Melrose, třináctou řadu příběhů torontského vyšetřovatele Murdocha, seriál Detektiv Endeavour Morse, dvě řady temného finského krimi Desatero hříchů, televizní snímek Brexit a nové řady seriálů Durrellovi a Luther.

  • Nestlé Česko: po téměř šesti letech partnerství výrobce potravin a nápojů prodlužuje spolupráci s komunikační skupinou Publicis Groupe v oblasti mediální strategie, plánování a nákupu médií. Skupina zastoupená agenturou Blue 449 zvítězila v tendru Nestlé vypsaným v první polovině 2019. "Pro Nestlé jsme připravili komplexní komunikační strategii postavenou na datech a ekonometrických modelech, která značce přináší ucelené řešení orientované na obchodní výsledky. Klientovi jsme sestavili tým na míru složený z expertů z celé naší skupiny," uvedl CEO české Publicis Tomáš Varga.

  • HBO Europe: premiéra nové, šestidílné špionážní minisérie Bez vědomí bude na HBO a HBO Go 17. listopadu. Na HBO Go bude uvedeno vůbec poprvé v historii české produkce HBO všech šest epizod najednou.

  • Brutal Assault: jedním z headlinerů dalšího ročníku velkého metalového festivalu, který se koná v Josefově u Jaroměře, se stanou britští gothic metalisté Cradle of Filth.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k očekávanému kinohitu Star Wars: Vzestup Skywalkera.

Recenze

Joker

Úchvatný, takřka geniální film, na druhou stranu z určitého aspektu chorý a nebezpečný snímek. Příběh Batmanova protivníka Jokera, který vznikl podle originálního scénáře, tedy nikoliv podle komiksové předlohy, je bezpochyby filmovou událostí letošního roku. Již jen díky dechberoucímu výkonu Joaquina Phoenixe v hlavní roli.

Phoenix se dostal mnohem dál, než u jiné své skvělé kreace - postavy Johnnyho Cashe ve Walk the Line (2005). Přerod frustrovaného a neúspěšného stand-up komika, trpícího mentální poruchou a přeludy, v masového zabijáka děsícího Gotham City, ve Phoenixově hypnotickém podání je mrazivá, až zrůdně krásná záležitost. Navíc podtržená netradiční hudbou islandské muzikantky Hildur Guðnadóttir. Těžko vzpomenout na nějaký film z posledních let, který by působil tak intenzivně a naléhavě. Phoenix, který takřka nesleze z plátna, se zde dotýká herecké nesmrtelnosti. A leckterého diváka přitom napadne, jakými vnitřními běsy asi trpí herec samotný.

Režisér Todd Phillips (Pařba ve Vegas, Týpci a zbraně) v Jokerovi komiksový svět novátorsky pojal jako realitu, tedy bez superschopností, superhrdinů nebo nějakých výraznějších akčních scén a honiček. Je to vlastně spíše psychologické drama až thriller, než klasický komiksový film. I to přispívá k hlavní kontroverzi: Joker na některých místech působí jako svůdná oslava zla. Bezpochyby (taky) pod vlivem tohoto filmů spáchá řada zlých lidí řadu zlých skutků. A je otázka: má film sloužit něčemu takovému? Mají se filmaři snažit, byť geniálně, zapůsobit na to negativní v každém člověku, co má každý někde v sobě, ale drtivá většina lidí to dokáže potlačit? Při sledování Jokera se možná část diváků o sobě dozví nehezké věci. I to je součást výjimečného filmového Jokera.