Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Objednat předplatné zde

Borovan.cz je rozdělen na placenou a neplacenou část. V placené části je ročně publikováno okolo 240 TOP exkluzivních zpráv ročně (orientační číslo). U ročního předplatného částka za měsíc vyjde na cca 750 korun. Za tuto sumu předplatitel získá přístup k informačnímu servisu, který na trhu nenabízí žádný jiný subjektPlus každý předplatitel má samozřejmě přístup do archivu, tedy k dalším stovkám zamčených exkluzivních zpráv, zveřejněných před jeho předplatným.

Jak získat přístup do placené části

Kontaktujte nás na emailu info@borovan.cz a nezapomeňte prosím uvést fakturační údaje a jaký druh licence si chcete objednat (viz níže). Obratem vám zašleme příslušnou fakturu. Po připsání peněz na konto vám pošleme přístupové jméno a heslo.

Podmínky užití licence a fungování hesla zde. Majitel licence je s těmito podmínkami srozuměn.

Licence je klouzavá - její počátek záleží vždy na vás a na připsání peněz na náš účet. Licenci je rovněž možné platit kreditní kartou nebo PayPalem.

Individuální licence

Platí pro jednu osobu, to znamená, že na dané heslo se v daný čas může vždy přihlásit právě jeden uživatel. Za čtvrtletní předplatné (klouzavá doba) zaplatíte 3999 Kč. Pololetní předplatné stojí 5999 Kč. Za roční předplatné zaplatíte 8 999 Kč (u ročního předplatného vyjde cena jedné exkluzivní zprávy na necelých 40 korun).

Multilicence

Pro přístup více osob (jedná se vlastně o množstevní slevu pro více hesel) do placené části Borovan.cz můžete zvolit jednu z následujících variant:

A) přístup 2 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 15 000 Kč.

B) přístup 3 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 20 000 Kč.

C) přístup 4 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 22 000 Kč.

D) přístup 5 až 6 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 24 000 Kč.

E) přístup 7 až 10 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 30 000 Kč

F) přístup 11 až 49 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 44 000 Kč.

Důležité upozornění pro přihlašování ze zahraničí: náš poskytovatel hostingu má nastavenu ochranu před robotickými útoky. Projevuje se tak, že při přihlašování ze zahraničí (nebo ze zahraniční IP adresy) se objeví ještě jedno formulářové okénko, do kterého se musí dvakrát vyplnit zkratka „cms“ (je to tam napsané, ale trochu nesrozumitelně).

 

Kdo nechce čekat na zaslání faktury a na putování peněz na bank. účet, může získat přístupové údaje ve velmi krátké době díky placení pomocí paypalu:

Individuální

Čtvrtletní
3999 Kč

Pololetní
5999 Kč

Roční
8999 Kč 

Skupinové

2 uživatelé, roční předplatné 15 000 Kč

3 uživatelé, roční předplatné 20 000 Kč

4 uživatelé, roční předplatné 22 000 Kč

5 - 6 uživatelů, roční předplatné 24 000 Kč

7 - 10 uživatelů, roční předplatné 30 000 Kč

11 - 49 uživatelů, roční předplatné 44 000 Kč

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Media Club: primácké mediazastupitelství poprvé zprovoznilo kanál pro programmatický nákup televizní reklamy. Prvním klientem, který nakoupil TV inzerci prostřednictvím programmatické platformy, byla agentura Red Media. Ta je nakoupila pro klienty Bonami a Zoot.

  • TV Nova: nový premiérový díl seriálu Dáma a král v neděli 11. února vidělo 1,293 milionu diváků ve skupině 4+.

  • Česká spořitelna: rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Creative Code and Content, pražská pobočka stejnojmenné německé agentury. Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Hit dne

Novinka od A Perfect Circle: Talk Talk

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.