Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Objednat předplatné zde

Borovan.cz je rozdělen na placenou a neplacenou část. V placené části je ročně publikováno okolo 250 TOP exkluzivních zpráv ročně (orientační číslo), spíše více. U ročního předplatného částka za měsíc vyjde na cca 750 korun. Za tuto sumu předplatitel získá přístup ke zprávám, které na trhu nenabízí žádný jiný subjektPlus každý předplatitel má samozřejmě přístup do archivu, tedy k dalším stovkám exkluzivních zpráv.

Jak získat přístup do placené části

Kontaktujte nás na emailu info@borovan.cz a nezapomeňte prosím uvést fakturační údaje a jaký druh licence si chcete objednat (viz níže). Obratem vám zašleme příslušnou fakturu. Po připsání peněz na konto vám pošleme přístupové jméno a heslo.

Podmínky užití licence a fungování hesla zde. Majitel licence je s těmito podmínkami srozuměn.

Licence je klouzavá - její počátek záleží vždy na vás a na připsání peněz na náš účet. Licenci je rovněž možné platit kreditní kartou nebo PayPalem.

Individuální licence

Platí pro jednu osobu, to znamená, že na dané heslo se v daný čas může vždy přihlásit právě jeden uživatel. Za čtvrtletní předplatné (klouzavá doba) zaplatíte 3999 Kč. Pololetní předplatné stojí 5999 Kč. Za roční předplatné zaplatíte 8 999 Kč (u ročního předplatného vyjde cena jedné exkluzivní zprávy na necelých 40 korun).

Multilicence

Pro přístup více osob (jedná se vlastně o množstevní slevu pro více hesel) do placené části Borovan.cz můžete zvolit jednu z následujících variant (rovněž v boxu dole vpravo):

A) přístup 2 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 15 000 Kč.

B) přístup 3 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 20 000 Kč.

C) přístup 4 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 22 000 Kč.

D) přístup 5 až 6 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 24 000 Kč.

E) přístup 7 až 10 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 30 000 Kč

F) přístup 11 až 49 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 44 000 Kč.

Důležité upozornění pro přihlašování ze zahraničí: náš poskytovatel hostingu má nastavenu ochranu před robotickými útoky. Projevuje se tak, že při přihlašování ze zahraničí (nebo ze zahraniční IP adresy) se objeví ještě jedno formulářové okénko, do kterého se musí dvakrát vyplnit zkratka „cms“ (je to tam napsané, ale trochu nesrozumitelně).

Platba Paypalem nebo kartou

Kdo nechce čekat na zaslání faktury a na putování peněz na bank. účet, může získat přístupové údaje ve velmi krátké době díky platbě Paypalem nebo kartou. Při tomto způsobu platby je součástí procesu i možnost vytvoření vlastního profilu a přístupových údajů klientem. Platba a vytváření profilu probíhá v několika jednoduchých krocích:

  1. Klik na jedno z tlačítek rychlé platby (viz níže, levý box)
  2. Výběr platby Paypalem nebo kartou a klik na tlačítko Zaplatit
  3. Potvrzení o zaplacení a přesměrování (pokud dojde k náhodnému uzavření této stránky ze strany klienta, na email uvedený v Paypalu dojde link na stránku s registrací)
  4. Klik na tlačítko Please Register Now
  5. Vyplnění username, emailu, jména a příjmení, klik na tlačítko Registrace
  6. Do emailu dostanete potvrzení o registraci a automaticky generované heslo
  7. Zároveň jste přesměrování na stránku s přihlašovacím boxem
  8. Přihlášení - v přihlašovacím okénku vyplnit username, heslo je již vyplněné

Individuální

Čtvrtletní
3999 Kč

Pololetní
5999 Kč

Roční
8999 Kč 

Skupinové

2 uživatelé, roční předplatné 15 000 Kč

3 uživatelé, roční předplatné 20 000 Kč

4 uživatelé, roční předplatné 22 000 Kč

5 - 6 uživatelů, roční předplatné 24 000 Kč

7 - 10 uživatelů, roční předplatné 30 000 Kč

11 - 49 uživatelů, roční předplatné 44 000 Kč

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.