Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Objednat předplatné zde

Borovan.cz je rozdělen na placenou a neplacenou část. V placené části je ročně publikováno okolo 240 TOP exkluzivních zpráv ročně (orientační číslo). U ročního předplatného částka za měsíc vyjde na cca 750 korun. Za tuto sumu předplatitel získá přístup k informačnímu servisu, který na trhu nenabízí žádný jiný subjektPlus každý předplatitel má samozřejmě přístup do archivu, tedy k dalším stovkám zamčených exkluzivních zpráv, zveřejněných před jeho předplatným.

Jak získat přístup do placené části

Kontaktujte nás na emailu info@borovan.cz a nezapomeňte prosím uvést fakturační údaje a jaký druh licence si chcete objednat (viz níže). Obratem vám zašleme příslušnou fakturu. Po připsání peněz na konto vám pošleme přístupové jméno a heslo.

Podmínky užití licence a fungování hesla zde. Majitel licence je s těmito podmínkami srozuměn.

Licence je klouzavá - její počátek záleží vždy na vás a na připsání peněz na náš účet. Licenci je rovněž možné platit kreditní kartou nebo PayPalem.

Individuální licence

Platí pro jednu osobu, to znamená, že na dané heslo se v daný čas může vždy přihlásit právě jeden uživatel. Za čtvrtletní předplatné (klouzavá doba) zaplatíte 3999 Kč. Pololetní předplatné stojí 5999 Kč. Za roční předplatné zaplatíte 8 999 Kč (u ročního předplatného vyjde cena jedné exkluzivní zprávy na necelých 40 korun).

Multilicence

Pro přístup více osob (jedná se vlastně o množstevní slevu pro více hesel) do placené části Borovan.cz můžete zvolit jednu z následujících variant:

A) přístup 2 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 15 000 Kč.

B) přístup 3 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 20 000 Kč.

C) přístup 4 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 22 000 Kč.

D) přístup 5 až 6 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 24 000 Kč.

E) přístup 7 až 10 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 30 000 Kč

F) přístup 11 až 49 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 44 000 Kč.

Důležité upozornění pro přihlašování ze zahraničí: náš poskytovatel hostingu má nastavenu ochranu před robotickými útoky. Projevuje se tak, že při přihlašování ze zahraničí (nebo ze zahraniční IP adresy) se objeví ještě jedno formulářové okénko, do kterého se musí dvakrát vyplnit zkratka „cms“ (je to tam napsané, ale trochu nesrozumitelně).

 

Kdo nechce čekat na zaslání faktury a na putování peněz na bank. účet, může získat přístupové údaje ve velmi krátké době díky placení pomocí paypalu:

Individuální

Čtvrtletní
3999 Kč

Pololetní
5999 Kč

Roční
8999 Kč 

Skupinové

2 uživatelé, roční předplatné 15 000 Kč

3 uživatelé, roční předplatné 20 000 Kč

4 uživatelé, roční předplatné 22 000 Kč

5 - 6 uživatelů, roční předplatné 24 000 Kč

7 - 10 uživatelů, roční předplatné 30 000 Kč

11 - 49 uživatelů, roční předplatné 44 000 Kč

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • E-commerce: podle oborové Asociace pro elektronickou komerci dosáhnou útraty Čechů v e-shopech v předvánočních dnech 38 miliard korun, o 15 procent více než loni. Během celého tohoto týdne by obraty měly přesáhnout 4 miliardy korun.

  • Brutal Assault: pořadatelé největšího metalového festivalu ve střední Evropě nakupovali pro ročník 2018. Příští rok v areálu Josefov vystoupí britští doom/gothic metalisté Paradise Lost, thrasheři Exhorder nebo death metalisté Nocturnus AD.

  • Live Nation: koncertní agentura v červnu 2018 přiveze do pražské O2 Arény koncert americko-kanadských alternativních rockerů Arcade Fire.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.