Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Objednat předplatné zde

Borovan.cz je rozdělen na placenou a neplacenou část. V placené části je ročně publikováno okolo 250 TOP exkluzivních zpráv ročně (orientační číslo), spíše více. U ročního předplatného částka za měsíc vyjde na cca 750 korun. Za tuto sumu předplatitel získá přístup ke zprávám, které na trhu nenabízí žádný jiný subjektPlus každý předplatitel má samozřejmě přístup do archivu, tedy k dalším stovkám exkluzivních zpráv.

Jak získat přístup do placené části

Kontaktujte nás na emailu info@borovan.cz a nezapomeňte prosím uvést fakturační údaje a jaký druh licence si chcete objednat (viz níže). Obratem vám zašleme příslušnou fakturu. Po připsání peněz na konto vám pošleme přístupové jméno a heslo.

Podmínky užití licence a fungování hesla zde. Majitel licence je s těmito podmínkami srozuměn.

Licence je klouzavá - její počátek záleží vždy na vás a na připsání peněz na náš účet. Licenci je rovněž možné platit kreditní kartou nebo PayPalem.

Individuální licence

Platí pro jednu osobu, to znamená, že na dané heslo se v daný čas může vždy přihlásit právě jeden uživatel. Za čtvrtletní předplatné (klouzavá doba) zaplatíte 3999 Kč. Pololetní předplatné stojí 5999 Kč. Za roční předplatné zaplatíte 8 999 Kč (u ročního předplatného vyjde cena jedné exkluzivní zprávy na necelých 40 korun).

Multilicence

Pro přístup více osob (jedná se vlastně o množstevní slevu pro více hesel) do placené části Borovan.cz můžete zvolit jednu z následujících variant (rovněž v boxu dole vpravo):

A) přístup 2 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 15 000 Kč.

B) přístup 3 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 20 000 Kč.

C) přístup 4 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 22 000 Kč.

D) přístup 5 až 6 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 24 000 Kč.

E) přístup 7 až 10 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 30 000 Kč

F) přístup 11 až 49 uživatelů. Za roční předplatné zaplatíte 44 000 Kč.

Důležité upozornění pro přihlašování ze zahraničí: náš poskytovatel hostingu má nastavenu ochranu před robotickými útoky. Projevuje se tak, že při přihlašování ze zahraničí (nebo ze zahraniční IP adresy) se objeví ještě jedno formulářové okénko, do kterého se musí dvakrát vyplnit zkratka „cms“ (je to tam napsané, ale trochu nesrozumitelně).

Platba Paypalem nebo kartou (kartu možné použít jen u čtvrtletní licence)

Kdo nechce čekat na zaslání faktury a na putování peněz na bank. účet, může získat přístupové údaje ve velmi krátké době díky platbě Paypalem nebo kartou. Při tomto způsobu platby je součástí procesu i možnost vytvoření vlastního profilu a přístupových údajů klientem. Platba a vytváření profilu probíhá v několika jednoduchých krocích:

  1. Klik na jedno z tlačítek rychlé platby (viz níže, levý box)
  2. Výběr platby Paypalem nebo kartou a klik na tlačítko Zaplatit nebo na PayPal Check out
  3. Potvrzení o zaplacení a vyčkejte na přesměrování na Borovan.cz (na email uvedený v PayPalu dojde záložní link na stránku s registrací, klikejte na něj pouze, pokud nedokončíte kroky 4. a 5.)
  4. Klik na tlačítko Please Register Now
  5. Vyplnění username, emailu, jména a příjmení, klik na tlačítko Registrace
  6. Do emailu dostanete potvrzení o registraci a automaticky generované heslo
  7. Zároveň jste přesměrování na stránku s přihlašovacím boxem
  8. Přihlášení - v přihlašovacím okénku vyplnit username, heslo je již vyplněné

Pokud se systém nechová jak má/není možné z nějakého důvodu dokončit registraci/vytvořené přihlašovací údaje nefungují, kontaktujte mne na emailu info@borovan.cz, rychle to vyřešíme. Děkuji.

Skupinové

2 uživatelé, roční předplatné 15 000 Kč

3 uživatelé, roční předplatné 20 000 Kč

4 uživatelé, roční předplatné 22 000 Kč

5 - 6 uživatelů, roční předplatné 24 000 Kč

7 - 10 uživatelů, roční předplatné 30 000 Kč

11 - 49 uživatelů, roční předplatné 44 000 Kč

Individuální

Čtvrtletní
3999 Kč

Pololetní
5999 Kč

Roční
8999 Kč 

Odběr newsletteru:

Objednat předplatné zde

Přihlášení

Rychlovky

  • BrainZone: manažerská, kreativní, PR & marketingová agentura, která se specializuje na hudební průmysl, v roce 2020 dosáhla obratu 6,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 25 milionů. Firma skončila v prodělku 9,6 milionu, o rok dříve vygenerovala zisk 6,4 milionu korun.

  • POS Media Czech Republic: indoor mediální agentura v roce 2020 utržila 126 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 58 milionů. Čistý zisk meziročně vzrostl z 8,5 milionu na 12 milionů korun. Firma patří do konsolidačního celku nizozemské POS Media, ve které by měl držet rozhodující podíl zakladatel a generální ředitel společnosti Richard van het Bolscher.

  • Firma na zážitky: zážitková společnost ze skupiny Media Bohemia v roce 2020 utržila přes 47 milionů korun. O rok dříve to bylo 68 milionů. Ztráta ve výši 6 milionů v roce 2019 se loni překlopila v účetní zisk ve výši 5 milionů korun.

  • Norah Jones: americká zpěvačka a písničkářka, kombinující jazz a pop, dnes vydává album s vánočními motivy, které nese název I Dream Of Christmas. Deska, na které spolupracoval producent Leon Michels, obsahuje písně jako White Christmas, Blue Christmas, Winter Wonderland, Christmas Time Is Here nebo také předělávku písně Christmas Don’t Be Late známé od filmových Chipmunků.

  • Publicis Groupe: PR agentura MSL získala nového klienta - platformu pro rozvoz jídla Dáme jídlo. Zajišťovat pro něj bude podporu v oblasti spotřebitelské i korporátní komunikace. Spolupráce byla zahájena na začátku října 2021. MSL nahrazuje předchozí agenturu Dáme jídlo PR Partners.

  • KKCG: fond Springtide Ventures ze skupiny Karla Komárka ml. investoval do izraelské společnosti Cognni, zaměřené na využívání umělé inteligence ve středních a velkých  firmách. Fond do firmy investoval 3 miliony dolarů formou SAFE (Simple Agreement for Future Equity). V roce 2022 by fond měl držet zhruba pětiprocentní podíl v Cognni. "Tuto investici považujeme za velmi perspektivní. Produkty, jež Cognni vyvíjí, jsou zaměřené na řízení a ochranu firemních dokumentů. To je něco, bez čeho se firmy v budoucnu neobejdou," uvedl Karel Tušek, technologický ředitel Springtide.

  • Hit dne


    Teaser pro nový seriál House of Dragon.

Recenze

Myši patří do nebe

Dlouhé roky připravovaný projekt podle stejnojmenné knihy Ivy Procházkové vyústil v povedený a nevšední animák, kterého bychom si měli vážit a opečovávat jako vzácnou květinku. V první řadě se jedná o výrazný a nadprůměrný projekt i v rámci té lepší části české animované tvorby (Jiří Trnka, Jiří Barta, Aurel Klimt, Břetislav Pojar atd.). Tradice v podobě tuzemské animace jako výkladní skříně české kinematografie, ať již to bereme z hlediska úrovně řemesla (nesmíme zapomenout i na podmanivou hudbu tohoto filmu) nebo sdělovaných myšlenek, tedy zaplaťpánbu nekončí.

Za druhé, Myši patří do nebe je skutečně chytře a promyšleně vystavěný rodinný snímek, na který dospělí mohou bez obav zajít se svými dětmi tak cca do dvanácti třinácti let. Tvůrci v čele s režisérskou dvojicí Jan Bubeníček - Denisa Grimmová v příběhu myšky Šupito a lišáka Bělobřicha citlivě a vyváženě namixovali směs dětské rozpustilé zábavy, fantazie a dospěláckých vážných témat, byť možná více gagů a hlášek by neškodilo a byť zejména v závěru si člověk řekne, zda některé vrstvy vyprávění malé děti vůbec pochopí.

A za třetí se jedná o krásný, ušlechtilý, lidský a emocionálně naléhavý snímek, žánrově asi nejblíž zábavnému dobrodružství, který v lidech probouzí to dobré a který by mohl zabodovat i za hranicemi České republiky (přesněji vzato jsou "Myši" česko-francouzsko-polsko-slovenský projekt). Témata, jak moc je důležité přátelství, být s tím, koho máme rádi (přátelé, maminka, tatínek), jak je důležité překonat vlastní strachy a umět se obětovat za své blízké, jsou nadčasová a všeobecně platná. Myši patří do nebe takto jako jeden z mála tuzemských filmů dokáží oslovit i rozmanité mezinárodní publikum.

Tři hlavní klady, kvůli kterým byste film neměli minout a vydat se s celou rodinou do kina.