Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

O nás

"Jeden jestřáb mnoho vran rozhání."
313. stíhací peruť

Internetový deník Borovan.cz je projektem Aleše Borovana. Autor se přes deset let zabývá dnem i nocí českým a zahraničním zábavním průmyslem. Předtím působil řadu let v Hospodářských novinách a ekonomickém deníku E15. Hlasuje/hlasoval v odborných porotách: hudebních cen Anděl, Vinyla, filmové Ceny filmové kritiky a internetové ceny Křišťálová lupa.

Web je určen všem, kteří se chtějí dozvědět zákulisní informace, poznat toky peněz, nové tajné projekty a vše podstatné ze showbyznysu a navazujících industrií typu mobilní komunikace, internet, média nebo telekomunikace.

Nabízíme rovněž recenze aktuálních a přínosných počinů (filmy, seriály, knihy, CD, DVD atd.) mainstreamové a alternativní scény.

Nedílnou součástí projektu Borovan.cz jsou facebookové stránky, které poskytují okamžité zpravodajství (tiskové zprávy, tiskové konference) plus ochutnávky článků na mateřském webu.

Kontakt: ales@borovan.cz

Borovan.cz v letošním roce podporuje Likvidace lepry TB a akci Čistá řeka Sázava.

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.