Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rádia

Rádia

Stanice Český rozhlas Plus změní za několik týdnů nejvyšší manažerské vedení

Stanice Český rozhlas Plus změní za několik týdnů nejvyšší manažerské vedení

17:17, 30. 7. 2022

Velká změna ve vedení stanic Českého rozhlasu. Mediální manažer a novinář Petr Šabata (foto) k 30. září odchází z pozice šéfredaktora stanice ČRo Plus, která přináší analytickou publicistiku, rozhovory, reportáže, komentáře, diskuse atd., a zároveň po pěti letech opouští veřejnoprávní rozhlas...
Celý článek ⇢

Rádiové mediazastupitelví Media Marketing Services zvedlo čistý zisk na 24 milionů

Rádiové mediazastupitelví Media Marketing Services zvedlo čistý zisk na 24 milionů

10:33, 22. 7. 2022

Jedno z největších rádiových mediazastupitelství v Česku, Media Marketing Services (MMS), které spadá do skupiny Media Bohemia, v loňském roce navýšilo klíčové byznysové ukazatele v řádu jednotek a desítek procent...
Celý článek ⇢

Babišovy rádiové firmy navýšily tržby a udržely desetimilionový zisk

Babišovy rádiové firmy navýšily tržby a udržely desetimilionový zisk

08:44, 12. 7. 2022

Dvě rádiové firmy, které zastřešují rádiový byznys koncernu Agrofert (majitelem jsou svěřenské fondy Andreje Babiše - foto) v uplynulém roce mírně navýšily zisk o miliony korun a vygenerovaly čistý zisk v řádu desítek milionů...
Celý článek ⇢

Další stovky milionů pro majitele TV Prima, slánského miliardáře Zacha

Další stovky milionů pro majitele TV Prima, slánského miliardáře Zacha

14:16, 22. 6. 2022

Jeden z nejvlivnějších mediálních miliardářů, osmapadesátiletý slánský rezident Ivan Zach, může být s výkonem svých showbyznysových aktiv v uplynulém roce vysoce spokojen. Dařilo se zejména komerční televizi Prima...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Miliardář Křetínský přesune dvě klíčová mediální aktiva v Česku

Miliardář Křetínský přesune dvě klíčová mediální aktiva v Česku

16:20, 26. 5. 2022

Plán restrukturalizace a úspor pro dvě velké mediální firmy, které ovládá miliardářské trio Daniel Křetínský, Patrik Tkáč (oba foto) a Roman Korbačka, dostal zelenou. Uskutečnit by se měl někdy okolo roku 2025...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

České Radiokomunikace v jednom z krajů Česka kupují vysílací infrastrukturu

České Radiokomunikace v jednom z krajů Česka kupují vysílací infrastrukturu

17:39, 18. 5. 2022

Jeden z největších telekomunikačních operátorů a poskytovatelů ICT řešení v Česku, společnost České Radiokomunikace, kupuje od krachující firmy část telco aktiv, určených pro rozhlasové vysílání...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Kolem Mafry se pohybuje více potenciálních zájemců o koupi

Kolem Mafry se pohybuje více potenciálních zájemců o koupi

18:16, 10. 5. 2022

Mohl by to být jeden z mála (ne-li jediný) velký dealů na českém mediálním trhu v letošním roce. Vše záleží na tom, zda bude odsouhlasena projednávaná novela zákona o střetu zájmů, kterou navrhli poslanci vládní koalice. Pokud bude přijata ve znění návrhu vládních poslanců, podle všeho zabrání lídrovi opozice Andrejovi Babišovi fakticky ovládat mediální dům Mafra. Možní zájemci již cítí příležitost...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Ředitel Zavoral jmenoval regulérního šéfa zpravodajství Českého rozhlasu

Ředitel Zavoral jmenoval regulérního šéfa zpravodajství Českého rozhlasu

16:21, 27. 4. 2022

Novým ředitelem zpravodajství Českého rozhlasu byl s účinností od 1. května jmenován Ondřej Suchan (foto). Suchan i nadále povede stanici Radiožurnál. Aktuální..
Celý článek ⇢

Zachovo rádio Spin se z Prahy rozšiřuje do regionů Česka

Zachovo rádio Spin se z Prahy rozšiřuje do regionů Česka

16:11, 31. 3. 2022

"Raperské" rádio Spin, které spadá pod Radio United Broadcasting (miliardář Ivan Zach) se rozšiřuje do regionů České republiky. Od 1. dubna si ho budou moci naladit..
Celý článek ⇢

Nielsen Admosphere: nejvíce loni proinzeroval obchodní řetězec Lidl

Nielsen Admosphere: nejvíce loni proinzeroval obchodní řetězec Lidl

16:27, 24. 3. 2022

Celková ceníková hodnota reklamního prostoru v českých médiích loni dle monitoringu Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere dosáhla téměř 141 miliard korun (hrubé reklamní investice), což představuje nárůst o 8 procent oproti roku 2020, kdy činila 130,5 miliardy korun...
Celý článek ⇢