Reklamní investice do tuzemských rádií si za druhý kvartál 2015 udržely přibližně stejné tempo jako loni. Zatímco od dubna do června 2014 zde zadavatelé utratili skoro 476 milionů, za stejné období letos to bylo téměř 470 milionů...
Celý článek ⇢
Reklamní investice do tuzemských rádií si za druhý kvartál 2015 udržely přibližně stejné tempo jako loni. Zatímco od dubna do června 2014 zde zadavatelé utratili skoro 476 milionů, za stejné období letos to bylo téměř 470 milionů...
Celý článek ⇢
Jedna z největších mediálních skupin v Česku, Media Bohemia (MB), zjednoduší a ztransparentní strukturu. Mateřská firma pohltí řadu menších dceřinek, většinou licenčních firem menších rádií...
Celý článek ⇢
Na jedné straně celostátní mediální skupina Media Bohemia, na druhé straně silný lokální hráč. Konec pře je zatím v nedohlednu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Objem aktiv přes 40 milionů korun se rozdělí na tři části. Účelem je oddělit obchodní část podniku od zbylých milionových položek...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Mohutně koncipovaná marketingová akce k loňskému návratu kapely Lucie do hudebního byznysu se odrazila i v každoročních cenách Ochranného svazu autorského (OSA). Ty vycházejí ze statistik hlášení rozhlasových a televizních vysílatelů, provozovatelů hudebních on-line služeb, výrobců a prodejců nosičů nebo pořadatelů koncertů...
Celý článek ⇢
Investice reklamních zadavatelů do rádiové reklamy za první tři měsíce 2015 meziročně narostly o 10 milionů na 267 milionů korun. V porovnání se stejným obdobím 2013 se jedná o nárůst skoro o 9 milionů...
Celý článek ⇢
V rámci dokončovací operace přesunul takřka dvě desítky milionů. Donedávna vysoce prodělečné aktivum, zapojené do procesu, do poloviny roku 2014 zůstalo v plusu a utržilo přes 100 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Tým ředitele Českého rozhlasu Petera Duhana (foto) chce letos o notný kus pokročit v přechodu na digitální vysílání. V průběhu roku hodlá spustit experimentální vysílání digitálního rádia pro Prahu s dosahem 10 až 15 procent populace. Na tento experiment pak naváže pilotní digitální vysílání. Současně ČRo připravil strategii digitálního vysílání, která je mixem rozumných věcí plus docela kontroverzních požadavků...
Celý článek ⇢
Čisté reklamní investice do rádií (ceníkové ceny minus slevy a bartery, ale včetně provizí a bonusů agentur) v roce 2014 mírně vzrostly - zatímco o rok dříve útraty činily 1435 milionů, loni to bylo 1458 milionů korun. Růst tak podle rádiové sekce Sdružení komunikačních a mediálních organizací činil 1,7 procenta...
Celý článek ⇢
Na největší soukromou rádiovou skupinu Lagardére Active ČR (na fotce prezident Michal Fleischmann) dopadá stagnace radiového trhu v posledních letech. Seskupení cca desítky firem se poprvé za posledních sedm let dostalo v Česku s obratem pod miliardu korun. ..
Celý článek ⇢