Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

Komunikační skupina Publicis Groupe vstupuje do retailového segmentu

Komunikační skupina Publicis Groupe vstupuje do retailového segmentu

18:03, 24. 5. 2022

Komunikační skupina Publicis Groupe (majitelem stejnojmenný francouzský holding) rozšiřuje služby do oblasti retailu. V Česku zakládá nový commerce tým, který bude značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Šéfem týmu je Jaroslav Sodomka (foto; commerce director), bývalý ředitel marketingu Czech News Center. Tým na trh uvádí i adservingovou technologii pro správu kampaní v e-shopech CitrusAd.

Commerce doplní stávající služby Publicisu v oblasti mediální strategie, kreativy, dat a technologií. Nový tým bude pokrývat oblasti online retailu, přímého prodeje (direct to consumer - DTC) a omnichannel retailu, a to na úrovni strategického poradenství i implementace a správy hotových technologií. Na globální úrovni mezi klienty Publicis Groupe patří přes 200 retailerů a 400 globálních značek. Kromě jiných společnosti jako Unilever, Tesco, GSK, Nestlé, Allegro, Sainsbury’s, Ocado či Samsung.

"Po akvizici agentur Kindred a Red Media je vstup do oblasti retailu dalším posílením našich technologických kompetencí. Hodně si slibujeme zejména od platformy CitrusAd, která nabízí špičkové řešení pro správu kampaní v největších e-shopech," komentoval Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.

..
Celý článek ⇢

Skupina Bigboard Praha staví novou online divize, povede ji Kraus

Skupina Bigboard Praha staví novou online divize, povede ji Kraus

08:00, 24. 5. 2022

Velký OOH hráč BigBoard Praha zakládá novou online divizi, která by měla propojit svět venkovní reklamy a obchodování v internetovém prostředí. Do čela divize se postaví Ferdinand Kraus (na fotce vpravo), který v současné době působí na pozici šéfa O2 Media, O2 Výhody & Data monetization.

"Od července spouštíme naši novou on-line divizi, jejímž cílem bude zejména podpora našich stávajících projektů v on-line prostředí a zároveň také vyhledávat příležitosti a aktivně vstupovat do již rozběhnutých jiných projektů," uvedl Richard Fuxa (vlevo), předseda představenstva společnosti BigBoard.

"Naším cílem je vytvořit platformu pro dynamický růst on-line projektů. Máme v plánu agregovat technologie, media a know-how na jedno místo," doplnil Kraus. Nová divize se v první řadě bude věnovat projektům, které již BigBoard má ve svém portfoliu: Plakatov.cz, Hyperinzerce.cz, Flowee.cz, Prahain.cz, Fdb.cz, Bleskove.cz, Tydenikhrot.cz a Drogeo.cz.

..
Celý článek ⇢

Konec příběhu jedné z technologických investic Natlandu

Konec příběhu jedné z technologických investic Natlandu

15:04, 23. 5. 2022

Projekt ve slibném segmentu cílil kromě jiného na reklamní a komunikační trh, i za hranicemi. Aktuálně je po několika letech letech aktivity nyní u ledu, investiční skupina Natland (Tomáš Raška) odchází...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Slovenská agentura Effectivity expanduje do Česka, zakládá tým EFFE Prague

Slovenská agentura Effectivity expanduje do Česka, zakládá tým EFFE Prague

10:04, 19. 5. 2022

Slovenská reklamní agentura Effectivity, kterou vlastní zakladatel a CEO Daniel Abrahám (foto), otevřela zastoupení v Česku. Jedná se o další kancelář (EFFE Croatia) mimo domovskou základnu v Bratislavě, která bude vystupovat pod jménem EFFE Prague. "Praha je první volba pro slovenské agentury, kterým je lokální trh již příliš těsný. Logicky jednak jazykem, jednak dostupností. Po utlumení našich plánů kvůli covidovým opatřením smíme konečně realizovat naši vizi České a Slovenské federativní agentury," uvedl Abrahám.

Mezi nejvýznamnější klienty agentury patří aktuálně Kaufland CZ a SK, Tchibo (CZ, SK, PL, HU, CH), Lidl SK, Nay SK a Electro World CZ, Enel, Samsung, Orange Huawei atd. Kreativním ředitelem je Mario Poór, který na této pozici působil například v Mark BBDO či v Respect APP. Aktuálně v kanceláři agentury EFFE Prague pracuje na 20 lidí.

..
Celý článek ⇢

Nadějná producentka se stala pětinovou spolumajitelkou filmové a reklamní produkce

Nadějná producentka se stala pětinovou spolumajitelkou filmové a reklamní produkce

15:45, 16. 5. 2022

Filmová a reklamní společnost, která nyní změnila složení vlastníků, se kromě jiného chystá na natáčení prvního hraného celovečerního filmu. To by mělo začít za několik týdnů a probíhat bude až do roku 2023. Kromě toho vyvíjí několik animovaných sérií pro mladé a pro děti...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

TV Prima: kvůli přetáčení reklam v IPTV ročně přijdeme až o 300 milionů

TV Prima: kvůli přetáčení reklam v IPTV ročně přijdeme až o 300 milionů

09:00, 28. 4. 2022

Každoroční ztráta televize Prima (miliardář Ivan Zach) z přetáčení reklamy na jejích kanálech v internetových platformách se pohybuje ve stovkách milionů korun. Komerční televize proto s více než 50 operátory domluvila a domlouvá nové dealy, které buď přetáčení zakážou nebo povolí za určitý poplatek...
Celý článek ⇢

Do Komárkovy a Havrlantovy skupiny Mind2Flo nastupuje nový finanční ředitel

Do Komárkovy a Havrlantovy skupiny Mind2Flo nastupuje nový finanční ředitel

11:54, 27. 4. 2022

Konzultační a mediální skupina Mind2Flo (Karel Komárek ml., Rockaway a Jan Galgonek) má nového finančního ředitele. Stal se jím Tomáš Otava (foto), který působil pět..
Celý článek ⇢

Agentura Marketup: tržby za rok 2021 ve výši 245 milionů

Agentura Marketup: tržby za rok 2021 ve výši 245 milionů

13:35, 22. 4. 2022

Digitální full-servisová agentura Marketup, kterou vlastní Miroslav Král (vpravo) a Tomáš Ševčík (vlevo), hlásí za rok 2021 růst tržeb o více než 26 procent...
Celý článek ⇢

Etnetera Group zvedla obrat o 15 procent na více než 400 milionů

Etnetera Group zvedla obrat o 15 procent na více než 400 milionů

12:12, 21. 4. 2022

Technologická a kreativní skupina Etnetera Group (EG), která zahrnuje Etneteru, Etnetera Activate (aktivace online byznysu), Etnetera Motion (kreativní agentura) nebo Etnetera Sense (digitalizace, konzultace), za uplynulý fiskální rok 2022/2021 zvedla obrat ze 370 milionů na 426 milionů korun (nekonsolidované číslo)...
Celý článek ⇢

Vondráček/WMC se zbavují podílu v agentuře Inhubo, zakládají vlastní agenturní tým

Vondráček/WMC se zbavují podílu v agentuře Inhubo, zakládají vlastní agenturní tým

10:10, 21. 4. 2022

Reklamní skupina WMC/Grey (podnikatel Tomáš Vondráček; první zleva) se zbavuje 40ti procentního podílu v digitální marketingové agentuře Inhubo, který v této velikosti držela od..
Celý článek ⇢