Přesně jak jsme psali již před měsícem (viz odkaz pod textem): nový ředitel vydavatelství Mladá fronta (majitel miliardář v exilu František Savov) Jan Mašek čistí management..
Celý článek ⇢
Nanejvýš zajímavá záležitost s dopadem na český trh s televizní reklamou. Některé indicie akce nepřímo ukazují k miliardářovi Ivanovi Zachovi a jeho skupině GES. Zach ovládá TV Prima a patří k nejvlivnějším hráčům mediálního trhu. Nové byznysové nastavení by mohlo pomoci Primě navýšit reklamní příjmy...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Přesně jak jsme psali již před měsícem (viz odkaz pod textem): nový ředitel vydavatelství Mladá fronta (majitel miliardář v exilu František Savov) Jan Mašek čistí management..
Celý článek ⇢
Miliardář a jediný majitel výdělečného Seznam.cz Ivo Lukačovič znovu po krátkém čase promíchal strukturou a rozdělením kompetencí nejvyššího vedení společnosti...
Celý článek ⇢
Na internetovém/reklamním trhu je volné hezké místo, spojené s reklamním byznysem, jehož adept si může říci o statisícovou sumu za měsíc. Stále ještě je možnost...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Stále sledujeme vytváření nového nastavení u jednoho ze slušně ziskových byznysů (obrat se pohybuje někde nad 100 miliony ročně) velké mediální skupiny Media Bohemia, kterou má majoritně ovládat Daniel Sedláček...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Objem rádiové reklamy za prvních devět měsíců 2017 v Česku v meziročním srovnání stoupl o 17 milionů korun...
Celý článek ⇢
Uf, konečně je dlouhý proces hledání nového výkonného ředitele/ředitelky mediální skupiny Lagardére Active u konce. Na pozici nastoupila od 6. listopadu Martina Říhová (foto)...
Celý článek ⇢
Management druhé komerční televize Prima v utajení chystá změnu, která se dotkne důležitých seriálových investic. Novinka, která bude zajímat tuzemské televizní produkce, se plánuje od poloviny roku 2018...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Vydavatelství Mafra (na fotce ředitel Štěpán Košík) ze svěřenského fondu Andreje Babiše v uplynulých týdnech navýšilo podíl ve ztrátovém provozovateli reklamních velkoplošných..
Celý článek ⇢
Medizastupitelství Atmedia, které zastupuje malé a tematické televize, mění obchodní politiku pro rok 2018. V souvislosti s neexkluzivním dealem s Media Clubem (FTV Prima) začíná prodávat na dvě nové cílové skupiny 15 až 69 let a 4 až 14 let. Dosavadní prodejní skupiny 15+ a 15 až 54 let budou zrušeny...
Celý článek ⇢