Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

07:40, 13. 6. 2024

Zajímavý výkon agentury, kterou spoluovládá někdejší obchodní ředitel České televize Robert Kvapil (foto; na Kavčích horách působil v letech 2008 až 2011 za ředitele Jiřího Janečka)...
Celý článek ⇢

12:48, 12. 6. 2024

Oborová organizace PR Klub zvolila nové složení Výkonného výboru. V čele oborové asociace bude jako předseda pokračovat Pavel Vlček (na fotce uprostřed), který PR Klub vede už od roku 2018. Je konzultantem v oblasti public affairs a reputačního managementu...
Celý článek ⇢

07:41, 11. 6. 2024

Velký zpravodajský server Seznam Zprávy (SZ), který provozuje Seznam.cz, se stále nemůže vymanit z trendu meziročního poklesu důležitých čísel - počtu reálných uživatelů (RU) a zejména počtu zhlédnutých stránek...
Celý článek ⇢

12:25, 6. 6. 2024

Internetová firma Seznam.cz, kterou vlastní miliardář Ivo Lukačovič, v loňském roce výrazně zpomalila tempo růstu tržeb. Opět se tak v tržbách nedostala přes 6 miliard. Společnost stále generuje vysoký objem zisku, který se pohybuje nad miliardou korun...
Celý článek ⇢

11:13, 2. 6. 2024

Jedna z největších PR agentur v Česku, AMI Communications, loni udržela tržby i zisk z předchozího období...
Celý článek ⇢

07:08, 30. 5. 2024

Novým marketingovým a PR manažerem divize ProAV&Broadcast společnosti Panasonic Connect pro region střední a východní Evropy se od dubna stal Branislav Šimkanin (foto), dosavadní sales manager produktů ProAV v tomto regionu...
Celý článek ⇢

Nantlův manažerský tým připravuje změny v digitálním obchodu Vltava Labe Media

Nantlův manažerský tým připravuje změny v digitálním obchodu Vltava Labe Media

15:55, 27. 5. 2024

Ve vyšších patrech manažerské struktury mediálního domu Vltava Labe Media (VLM) pokračují změny, o kterých informujeme jako první na trhu. Chystaná změna se nyní týká prodejů digitální inzerce VLM, ve které se protočí stovky milionů korun. Jasněji bude v létě...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

13:37, 21. 5. 2024

Hudební televize Óčko, která patří do mediální skupiny Mafra (PPF), chce zvýšit vynos z reklamního prostoru, jehož monetizace v terestrickém vysílání neprobíhá podle představ managementu stanice. Nový projekt využije vrstvu HbbTV, ve které zjednodušeně řečeno pro diváka dojde k přepnutí z bloku TV terestrických reklam na blok online reklam...
Celý článek ⇢

Z velké mediální firmy odejde ředitel pro digitální byznys

Z velké mediální firmy odejde ředitel pro digitální byznys

17:07, 16. 5. 2024

Aktuální složení vrcholového managementu mediálního domu, který ovládá miliardářská skupina, se výhledově změní. Z firmy s tržbami nad miliardu korun odejde manažer, který zde pracoval přes osm let. Věnuje se digitálnímu obchodu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Součkův tým začíná propočítávat dopady nového financování ČT, vybrané pořady dostaly stopku

Součkův tým začíná propočítávat dopady nového financování ČT, vybrané pořady dostaly stopku

13:26, 15. 5. 2024

Chystaná tzv. velká mediální novela plánuje zvýšit poplatky za Českou televizi ze 135 korun na 150 korun za domácnost a měsíc plus navýšit poplatky pro velkou část firem plus rozšířit řady poplatníků (poplatky za internet v mobilu). Výsledkem by mělo být navýšení příjmů ČT o vyšší stovky milionů ročně. Tým ředitele ČT Jana Součka (foto) nyní propočítává dopady. Již nyní je jasné, že jeden velký projekt se posune cca o rok, několik seriálů a jeden magazín dostávají stopku...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢