Reklamní skupina WMC/Grey (podnikatel Tomáš Vondráček; první zleva) se zbavuje 40ti procentního podílu v digitální marketingové agentuře Inhubo, který v této velikosti držela od..
Celý článek ⇢
Reklamní skupina WMC/Grey (podnikatel Tomáš Vondráček; první zleva) se zbavuje 40ti procentního podílu v digitální marketingové agentuře Inhubo, který v této velikosti držela od..
Celý článek ⇢
Do vrcholového managementu firmy Daniela Křetínského (foto) nastupuje manažer z rodiny prominentního českého politika. Nahradil člověka, který mezitím zamířil na vysokou pozici v komunikační skupině Publicis Groupe...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Komunikační skupina Publicis Groupe nově sjednocuje new business týmy napříč všemi divizemi. Rozvoj obchodních příležitostí s novými i stávajícími klienty od dubna..
Celý článek ⇢
Crossplatformní měření reklamy AdCross, které dává dohromady čísla z TV a online videa, se rozšíří na další platformy. Projekt, který TV Prima a Česká televize ve spolupráci s Nielsen Admosphere testují od podzimu 2021 a do kterého investovaly miliony korun, reaguje na rostoucí konzumaci online videa, rostoucí odloženou sledovanost a ubývající televizní GRPs...
Celý článek ⇢
Mediální a konzultační agenturní skupina Mind2Flo (Karel Komárek ml., Jakub Havrlant, Jan Galgonek) kompletuje manažerskou strukturu. Kromě tradičních týmů v ní..
Celý článek ⇢
Reklama na internetu zažívá zlaté časy. Vyplývá to z průzkumu inzertních výkonů internetové reklamy, který pro oborové Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) realizuje agentura Median. Meziroční růst investic v roce 2021 činil 22 procent...
Celý článek ⇢
V citlivém případu jde podle všeho o dění, spojené s případem tuzemské mediální agentury a s dalším mediálním podnikáním. Televizní skupina Prima (na fotce CEO Marek Singer) začala tvrdě vymáhat vyšší miliony korun. K dalším věřitelům má/měla patřit TV Nova, Mafra nebo BigBoard Praha...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Investice do marketingové komunikace v loňském roce dosáhly podle čísel Asociace komunikačních
agentur (AKA) úrovně 124,7 miliardy korun (ceníkové ceny). V meziročním srovnání se jedná o nárůst o 5 miliard. ..
Celý článek ⇢
Velký hráč na trhu s venkovní reklamou BigBoard Praha kupuje majoritu v Mediáři.cz, odborném webu zaměřeném na marketing a média. BigBoard kupuje 70 procent..
Celý článek ⇢
Velká komunikační skupina, jejíž tržby se pohybují v nižších miliardách korun, čerstvě ovládla 100 procent specializované mediální agentury. Je to již druhá podobná operace za posledních několik měsíců...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢