Digitální agentura Adexpres.com (komunikační skupina Dentsu Czech Republic) mění po 12 letech nové vedení. Pozici managing directora se rozhodl opustit Jan "Galgy"..
Celý článek ⇢
Digitální agentura Adexpres.com (komunikační skupina Dentsu Czech Republic) mění po 12 letech nové vedení. Pozici managing directora se rozhodl opustit Jan "Galgy"..
Celý článek ⇢
Komunikační skupina Publicis Groupe posiluje datový tým agentury Kindred, která se specializuje na segment digitální transformace. Do Kindred přicházejí seniorní..
Celý článek ⇢
Velký mediální hráč se v souvislosti s platbami Médey za nákup reklamního prostoru už už připravoval (po)zastavit příslušné reklamní kampaně, které se odehrávaly/měly odehrávat v ovládaných médiích...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Jedná se o přibližná čísla, odhady, průzkumy, přesto se z nich dá vydedukovat alespoň něco o trendech v segmentu online reklamy. Podle Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) objem výdajů do internetové inzerce v roce 2020 dosáhl 39,5 miliardy korun. Z větší části jde o ceníkové ceny, které jsou reálným hodnotám hodně vzdáleny...
Celý článek ⇢
Skupina, která podniká na trhu mediálních, marketingových, digitálních agentur atd., zažila jeden z nejsilnějších roků. Tržby se podařilo udržet nad jednou miliardou korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Komunikační podnikatel Tomáš Kopečný (foto) se stává 100procentním majitelem reklamní agentury Scholz & Friends. Kopečný doposud vlastnil 75 procent, nyní..
Celý článek ⇢
Psychologicky to musela být zajímavá situace. Mediální agentura Médea Jaromíra Soukupa, aktuálně v insolvenčním řízení, požádala Českou televizi o potvrzení, že..
Celý článek ⇢
Jedna z největších skupin mediálních a dalších agentur na globálním trhu, Dentsu International (donedávna Dentsu Aegis Network), která zahrnuje agenturní značky jako Carat, dentsu X, Isobar nebo iProspect, za několik týdnů v Česku odstartuje nový brand. Nově budovaná firma bude formálně řízena ze Švýcarska...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Velká mediální skupina Media Bohemia (MB; provozuje sítě rádií Blaník, Hitrádio, Fajn Radio a Rock Radio) dokončila akvizici dvou regionálních stanic..
Celý článek ⇢
Katastrofické scénáře se nekonaly. Asociace komunikačních agentur (AKA) odhaduje, že loňské investice do marketingové komunikace dosáhly úrovně 119,7 miliardy korun (ceníkové ceny)...
Celý článek ⇢