Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

08:10, 6. 12. 2024

Značku rodinné kanceláře One Family Office, ekosystému pro ochranu, správu a rozvoj majetku založeného na spojení úspěšných rodin a jednotlivců, bude mít nově na starosti novinář Pavel Schrötter (foto)...
Celý článek ⇢

19:06, 5. 12. 2024

Ostřílený komunikační tým energetického molochu ČEZ pod vedením nejdéle (přes 31 let!!) působícího mluvčího v České republice Ladislava Kříže nebo pilní PR dříči/srdcaři TV Nova, kterým šéfuje Barbora Dlabáčková, změří síly v oborové ceně Mluvčí roku 2024, kterou pořádá Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA)...
Celý článek ⇢

08:08, 5. 12. 2024

Velká komunikační skupina Dentsu mění od ledna 2025 svoje nastavení v regionu centrální Evropy. Pod vedením Andrého Andradeho, CEO Dentsu EMEA, dojde ke sloučení clusterů DACH (německé trhy) a CEE (střední a východní Evropa) do jednoho clusteru s názvem Central Europe, přičemž v jeho čele bude stát Sławomir Stępniewski (na fotce vlevo)...
Celý článek ⇢

aktualizováno
14:44, 3. 12. 2024

Radiové mediazastupitelství Radiohouse, které patří do mediální skupiny Media Bohemia, bude v roce 2025 navyšovat ceny inzerce řádově o nižší procenta. Velkou část cen zachovává na letošní úrovni. Cenu nejsilnějšího produktu Radiohouse Total (reklama na Blaníku a 40 lokálních a regionálních rádiích plus online rádiích) zvyšuje v primetime v absolutních cenách průměrně o 1,37 procenta, nadále do něj zahrnuje i vysílání na všech svých online streamech...
Celý článek ⇢

16:10, 2. 12. 2024

Do čela marketingu a komunikace skupiny Československé obchodní banky nastupuje Jiří Jón (foto)...
Celý článek ⇢

14:11, 2. 12. 2024

Informace, se kterou jako první přišel Borovan.cz, nyní oficiálně potvrzena. Novým komerčním ředitelem TV Prima (majitel Ivan Zach) se stal Jan Čadek (foto), dosavadní obchodní ředitel divize rádií a divize online Prima Group/Media Club...
Celý článek ⇢

14:39, 27. 11. 2024

Novou prezidentkou Asociace komunikačních agentur (AKA) byla na podzimní valné hromadě opětovně do čela zvolena Petra Jankovičová (foto), ředitelka agentury Triad...
Celý článek ⇢

Komunikační skupina Magnas letos navýší tržby, připravuje se změna podílů

Komunikační skupina Magnas letos navýší tržby, připravuje se změna podílů

12:06, 25. 11. 2024

Komunikační skupina Magnas Group, ve které od loňska minoritní podíl drží Knowlimits Group, po předchozí stagnaci byznysového výkonu letos navýší důležité hospodářské ukazatele. Byť o méně, než si původně představovali hlavní partneři grupy. hlavním generátorem výkonu stále zůstává mediální agentura Magnas Media...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

09:49, 24. 11. 2024

Několik měsíců trvající proces hledání náhrady za komerčního ředitele TV Prima Vladimíra Pořízka (CCO; o jeho odchodu jsme psali jako první na trhu) se chýlí ke konci. Výběr v těchto dnech finišuje a podle ředitele Primy Marka Singera (foto) by nové jméno mohlo být oznámeno do konce listopadu. Podle insiderských zdrojů se výběrového řízení měla účastnit řada známých jmen z reklamní a marketingové branži. Žhavým jménem "z baráku" měl být údajně i ředitel online Primy Jan Čadek.

Každopádně podle Singera by s novým manažerem mělo být zachováno stávající nastavení, kdy pod komerčního ředitele televize spadají jak ředitel online (nyní Čadek) a obchodní ředitel a šéf mediazastupitelství Media Club Ladislav Dianiška.

Dlouholetý komerční ředitel Primy Vladimír Pořízek by měl odejít někdy v průběhu prvního kvartálu 2025. Několik týdnů/měsíců tak bude trvat období, kdy vybrané nové jméno bude v komerčním departmentu koexistovat vedle zkušeného Pořízka. Ten v druhé komerční televizi pracuje s jednou přestávkou od roku 2007. V letech 2013 až 2014 působil jako managing director nákupního sdružení OPERA/Omnicom Media Group. Před Primou šéfoval financím v mediálce PHD Czech.

..
Celý článek ⇢

Mediálce Mindsquared má externě přinášet nový byznys dlouholetý podnikatel s reklamou

Mediálce Mindsquared má externě přinášet nový byznys dlouholetý podnikatel s reklamou

15:52, 19. 11. 2024

Na českém reklamním a mediálním trhu čerstvě dochází k pozoruhodné externí spolupráci. Týká se mediální agentury Mindsquared, kterou stoprocentně ovládá miliardář Karel Komárek ml. a která se letos na konci ledna rozloučila s technologicko-analytickou skupinou FLO, se kterou byla v byznysovém holportu (došlo k rozpuštění společného managementu Mind2FLO). Novinka bude zajímat například TV Nova a TV Prima...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢